حسن بیگی: نتیجه " انتخابات هیات رییسه مجلس " از هم اکنون مشخص است

عضو فراکسیون ولایی مجلس از پیش بینی های موجود از فضای مجلس خبر داد و گفت: با توجه به روند جاری مجلس و فعالیت فراکسیون ها نتیجه انتخابات هیات رییسه از هم اکنون مشخص است.

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز درباره گمانه زنی ها برای انتخابات دوره سوم هیات رییسه مجلس دهم گفت: فضای موجود و مذاکراتی که تا کنون صورت گرفته گواه این است که همانند دو دوره گذشته سهمیه های یکسانی به هر سه فراکسیون های ولایی،امید و مستقلین اعطا شده است و پیش بینی ها بر این اساس است که ما در بدنه هیات رییسه اصلی مانند رییس و نواب آن تغییری وجود ندارد و اگر تغییراتی وجود داشته باشد صرفاً در موضوع کارپردازان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی ها شخصا در حال لابی با دیگر نمایندگان هستند اظهار داشت: استنباط من بر این است که برخی افرادی که در این دوره برای سمت های مختلف در هیات رییسه کاندید شده اند بتوانند توانا تر باشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس در انتقاد به اینکه برخی اقدامات عمرانی که در سطح پیرامونی مجلس شده مورد رضایت نمایندگان نیست عنوان کرد: یک گروه داعشی به ساختمان مجلس حمله کردند ضمن آنکه نقطه ضعف هم معلوم بود اما با تصمیماتی که اتخاذ شد نهایت به امور احداث دیوار دفاعی منجر شد.

حسن بیگی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس در حال حاضر در شرایطی که وضع اقتصادی کشور نابسامان است به این چنین هزینه هایی که لحاظ می شود اعتراض دارند و می توان گفت به دلیل این نارضایتی ها احتمال تغییر برخی از کسانی که در کسوت کارپرداز در هیات رییسه مجلس حضور دارند بسیار بالاست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان افزود: در بحث هیات رییسه در حال حاضر تصمیم هر سه فراکسیون ابقای دوباره لاریجانی به عنوان رییس مجلس و مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب اول و دوم رییس است.

301

کد خبر: 951937

وب گردی

وب گردی