مسئله کم‌آبی مدیریت شود

استاندار قزوین با بیان این که مسئله کم‌آبی باید به‌گونه‌ای ساماندهی و مدیریت شود، گفت: ازیک‌طرف این عنصر حیاتی به‌عنوان منابع ملی و متعلق به نسل‌های امروز و آینده به‌خوبی حفاظت و حراست شود و از طرف دیگر به تولید ملی و اشتغال لطمه‌ای وارد نشود تا کشاورزان بتوانند با یک مدیریت صحیح و علمی نقش و وظیفه ملی خود را به‌درستی ایفا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد مدیریت بحران آب استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خشکسالی یک واقعیتی است که از سال‌ها پیش در کشور مطرح‌شده و محدود به استان قزوین نیست.

وی افزود: مسئله کم‌آبی باید به‌گونه‌ای ساماندهی و مدیریت شود که ازیک‌طرف این عنصر حیاتی به‌عنوان منابع ملی و متعلق به نسل‌های امروز و آینده به‌خوبی حفاظت و حراست شود و از طرف دیگر به تولید ملی و اشتغال لطمه‌ای وارد نشود و کشاورزان بتوانند با یک مدیریت صحیح و علمی نقش و وظیفه ملی خود را به‌درستی ایفا کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: در ساماندهی و مدیریت آب باید عدالت را رعایت کرده و از هرگونه تساهل و تسامح در این خصوص پرهیز و اجتناب شود.

وی عنوان کرد: هیچ‌گونه پارتی‌بازی در این حوزه نباید وجود داشته باشد و زمانی که مردم احساس تبعیض کنند به‌هیچ‌وجه مدیران مربوطه را نخواهند بخشید و کوتاه نخواهند آمد.

استاندار تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی، اطلاع‌رسانی و موضع‌گیری در حوزه آب باید به‌گونه‌ای باشد که ایجاد تنش نکند و اشخاص و مسئولان از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و تنش‌آفرین در این زمینه خودداری کنند.

زاهدی در پایان‌بر نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی و توسعه آبیاری به شیوه‌های مدرن تأکید کرد.

901/900

کد خبر: 951959

وب گردی

وب گردی