نمی توانیم اجازه تدوام تجمعات غیرقانونی را بدهیم

فرماندار همدان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و در حال انجام برای رفع مشکلات صنفی شما؛ تجمع در بسیاری از نقاط کشور پایان یافته و ما هم به این صورت نمی‌توانیم اجازه تداوم این تجمع غیر قانونی را بدهیم چون بخشی از مسائل شما در سطح کشور و برخی در سطح استان در حال پیگیری و رفع است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین معترض که در مبادی ورودی شهر اقدام به تجمع کرده بودند طی نشستی در فرمانداری همدان مسائل و مشکلات خود را با فرماندار همدان، فرماندار بهار و دیگر مسئولان در میان گذاشتند.

فرماندار همدان با بیان اینکه بسیاری از مسایل و مشکلات شما در حال پیگیری و حل است؛ گفت: طی روزهای گذشته شاهد تجمع غیر قانونی رانندگان خودروهای سنگین در برخی از نقاط کشور بودیم که مبنای این تجمعات نیازهای صنفی و حمایتی این قشر بود.

علی تعالی با اشاره به اینکه مسئولان کشوری برای حل این مشکلات وارد عمل شده اند، افزود: تجمع غیرقانونی راه مناسبی برای بیان مشکلات صنفی نیست و امکان دارد افراد و جریاناتی از این تجمعات سوء استفاده کرده و به خواسته‌های صنفی و قانونی تجمع کنندگان رنگ و بوی سیاسی بدهند و باعث عدم تحقق درخواست‌ها شوند.

وی خطاب به کامیون‌داران گفت: دیروز شخصا در تجمع شما حضور یافتم و قرار شد تجمع خاتمه یابد و با برگزاری این نشست نمایندگانی از شما مسایل و مشکلات را بیان کنند و ما پیگیری کنیم.

فرماندار همدان افزود: علیرغم اینکه ما این نشست را برگزار کردیم همکاران شما به تجمع غیر قانونی ادامه دادند که این قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و در حال انجام برای رفع مشکلات صنفی شما؛ تجمع در بسیاری از نقاط کشور پایان یافته و ما هم به این صورت نمی‌توانیم اجازه تداوم این تجمع غیر قانونی را بدهیم چون بخشی از مسائل شما در سطح کشور و برخی در سطح استان در حال پیگیری و رفع است.

تعالی از تداوم پرداخت حق بیمه رانندگان خودرو به حالت قبل و برخورداری از یارانه دولتی خبر داد و افزود: کاهش حق بیمه پرداختی، افزایش کرایه‌های بخش حمل و نقل، بازنگری میزان بار مجاز، کمبود سوخت و لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های خصوصی حمل بار و پایانه های حمل و نقل کالا از جمله مهمترین دغدغه‌های پیش روی فعالان شبکه حمل و نقل بار و رانندگان است که در حال بررسی و پیگیری است.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان بهار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان و نمایندگانی از نیروی انتظامی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

901/900

کد خبر: 952040

وب گردی

وب گردی