آرمات: مقابل فرانسه هماهنگ نبودیم/ آینده والیبال ایران درخشان است

کارشناس والیبال ایران گفت: آینده والیبال ایران ایران را بسیار درخشان می بینم و امید دارم مردان والیبال ما رفته رفته بهتر ظاهر شوند.

مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: دیدار اول ما مقابل فرانسه، قهرمان دور قبل این مسابقات بود و ما بازی را مقابل این حریف قدرتمند که میزبان مسابقات هم بود بسیار سخت شروع کردیم. در حملات و دریافت های اول مشکل داشتیم و از هماهنگی لازم برابر فرانسه برخوردار نبودیم اما حریف قدرتمندمان بسیار هماهنگ تر و یک‌دست‌تر از ما ظاهر شد.

وی ادامه اداد: مربیان ما در این بازی می توانستند تعویض های بهتری انجام دهند و بازی را برگردانند که انجام نشد و در ادامه بهتر بود از جوانان خودمان بیشتر استفاده می کردیم تا در این میادین سخت و فشرده تجربه کسب کنند.

کارشناس والیبال تصریح کرد: بازی در مقابل استرلیا بسیار بهتر ظاهر شدیم و نقاط ضعف خود را برطرف کردیم، در این بازی با احتیاط بازی نکردیم، البته سطح والیبال ما بسیار بالا رفته و دیگر مقابل استرلیا و ژاپن مشکلی نخواهیم داشت.

آرمات خاطرنشان کرد: در بازی مقابل استرالیا استفاده از بازیکنان جوان از جمله مرتضی شریفی و علی شفیعی بسیار درست و مثبت بود و این جوانان آینده والیبال ایران را تضمین می کنند. باید از این جوانان استفاده کرد تا منجر به موفقیت در المپیک 2020 توکیو شود.

وی افزود: والیبال ایران پتانسیل حضور در جمع 4 تیم لیگ ملت های جهان برتر را دارد. البته رسیدن به این هدف بسیار سخت است ولی برای مردان والیبال ایران شدنی است.

کارشناس والیبال در پایان گفت: آینده والیبال ایران ایران را بسیار درخشان می بینم و امید دارم مردان والیبال ما رفته رفته بهتر ظاهر شوند و فقط نیازمند زمان هستند تا خودشان را بهتر پیدا کنند.

602

کد خبر: 952048

وب گردی

وب گردی