برقی: تیم ملی والیبال در حال پیر شدن است/ نمی توان در 6 ماه جوان گرایی کرد

کارشناس والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال پیر شدن است، پس باید با برنامه ریزی مناسب و تا المپیک 2020 جوان گرایی کنیم.

عباس برقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص بازی های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: در مجموع شروع خوبی مقابل فرانسه نداشتیم و نتوانستیم به درستی افکار خود را در زمین پیاده کنیم. باید اعتراف کرد بازیکنان ما در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند و فضای خاصی بربازی حاکم بود. تیم ما در سرویس زدن و حمله دچار مشکل بود و امتیازات به راحتی از دست رفت.

وی افزود: در بازی مقابل استرالیا بهتر ظاهر شدیم و استفاده از جوانان در این دیدار بسیار مثبت و کاملا درست بود. نقاط ضعف خود را برطرف کردیم و شخصا دیدگاه ایگور کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی) مبنی بر استفاده از جوانان را تایید می کنم.

کارشناس والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران در حال پیر شدن است و بازیکنان ما در سن 30 سالگی به بالا قرار دارند، پس باید با برنامه ریزی مناسب تا المپیک 2020 جوان گرایی کنیم. جوان گرایی در 6 ماه بدست نمی آید و باید در طول مسابقات بین الملی و در درازمدت صورت بگیرد.

برقی در پایان گفت: پشتوانه های خوبی در والیبال ایران داریم و می توان با تکیه برجوانانی مثل مرتضی شریفی نسبت به آینده والیبال ایران بسیار امیدوار بود.

602

کد خبر: 952055

وب گردی

وب گردی