دزفول هم لرزید

بعد از وقوع سه زمین لرزه در شهرهای میانرود، شوش و شوشتر در صبح امروز زمین لرزه ای به قدرت 4.2 ریشتر شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان را لرزاند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، این زمین لرزه در ساعت 09:15:19 روز یکشنبه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد و باعث لرزش دزفول و مناطق اطراف آن شد.
این زمین لرزه در موقعیت 32.26 شمالی و 48.38 شرقی رخ داد و باعث ترس مردم منطقه شده به طوریکه بسیاری از آنها از منازل خود خارج شدند.
زمین لرزه یاد شده در پنج کیلومتری شهر میانرود دزفول، 14 کیلومتری دزفول و 15 کیلومتری شهرستان شوش رخ داد.


لازم به ذکر است ساعت ۶:۹ صبح امروز زلزله ای با قدرت ۴.۱ ریشتر منطقه میانرود استان خوزستان را به شدت تکان داد. این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۴۸.۴۲، عرض جغرافیایی ۳۲.۲۶ و عمق ۲۵ کیلومتری زمین رخ داد.

ساعت ۶:۳۴ امروز و اندکی آن طرف تر این بار شهر شوش با زلزله ای با قدرت ۳.۵ ریشتر به لرزه افتاد. این زلزله در ️طول جغرافیایی ۴۸.۳، عرض جغرافیایی ۳۲.۲ و عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داد.

ساعت ۷:۲۱ امروز نیز شوشتر در شمال خوزستان با زلزله ای با قدرت ۳.۱ ریشتر به لرزه افتاد. این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۴۸.۷۸، ️عرض جغرافیایی ۳۲.۱۰ و عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

همچنین زمین لرزه ای به بزرگی4.3 ریشتر ساعت 18:45 دقیقه شنبه منطقه گوریه شوشتر را لرزاند. پس از آن نیز تاکنون چهار زمین لرزه به بزرگی 3.6، 4.2، 3.5 و 3.2 ریشتر شهر گوریه را لرزانده است.

900/900

کد خبر: 952076

وب گردی

وب گردی