سیده فاطمه ذوالقدر:  شاهد جریان سازی در حوزه طراحی محصولات عفاف و حجاب هستیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به یمن برپایی رویدادهایی مانند نمایشگاه عفاف و حجاب شاهد جریان سازی در حوزه طراحی محصولات عفاف و حجاب هستیم .

به گزارش ایسکانیوز سیده فاطمه ذوالقدر عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم درباره ضرورت برپایی این بخش بیان کرد: برپایی چنین رویدادی در طول سال کمک قابل توجهی به تأمین نیاز بانوان ایرانی برای حفظ و صیانت از حجاب آنها می‌کند و خوشبختانه شاهد آنیم که در غرفه‌های متعدد آثار هنرمندانه و قابل توجهی عرضه شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از رسالت های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در راستای نمایش میراث دینی و فرهنگی کشورمان است گفت: این کارگروه بر این مهم متمرکز شده و خوشبختانه شاهد جریان سازی در حوزه طراحی محصولات عفاف و حجاب هستیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: تاریخ اسلام و میراث ملی ما تأکید بسیاری بر لزوم حفظ حجاب داشته و همین امر نشان از اهمیت این موضوع به عنوان یک حرکت فرهنگی و اجتماعی دارد.

ذوالقدر افزود: در این نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شده و استقبال درخور توجه مردم نشان از لزوم برپایی این رویداد به دفعات بیشتر طی سال دارد.

گفتنی است: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴خرداد ماه از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست و در این دوره از نمایشگاه بیش از 130 غرفه در مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند.

700

کد خبر: 952218

وب گردی

وب گردی