خرید بلیط هواپیما چارتر، بلیط قطار و بیمه مسافرتی در قاصدک 2

خرید از سامانه های جامع خدمات مسافرتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کوچکترین دغدغه، بلیط هواپیما خارجی، بلیط چارتر، بلیط قطار و یا حتی بیمه مسافرتی مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ خرید از سامانه های جامع خدمات مسافرتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کوچکترین دغدغه، بلیط هواپیما خارجی، بلیط چارتر، بلیط قطار و یا حتی بیمه مسافرتی مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه نمایند.

این قبیل سامانه ها با دربرگیری کلیه امکانات به مشتریان خود در صرف هزینه و زمان کمتر یاری می‌رسانند. از این رو می‌توان گفت خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی، بلیط چارتر و یا بلیط قطار هم برای کاربر و هم برای سامانه های آنلاین فروش بلیط، به صرفه است و نوعی معامله برد - برد محسوب می‌گردد.

بلیط هواپیما خارجی قاصدک 24

سامانه جامع خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 یکی از معتبرترین سامانه های آنلاین فروش بلیط هواپیما و قطار در کشور است. این سامانه طی همکاری با بسیاری از ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی امکان خرید انواع بلیط هواپیما، اعم از چارتر و سیستمی را در پروازهای داخلی و خارجی برای مشتریان خود مهیا می‌سازد. خرید بلیط هواپیما خارجی از قاصدک 24 به سادگی و تنها با انتخاب چند گزینه در دسترس است. برای این منظور کاربر می بایست با مراجعه به صفحه اصلی سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و انتخاب گزینه "پرواز خارجی" نسبت به تکمیل فیلدهای مربوطه اقدام و بلیط هواپیما خارجی مدنظر خود را در مسیر دلخواه جستجو کند. مرحله بعدی خرید، قابلیت سازگاری دقیق با سلیقه و بودجه مسافر را دارد چرا که کاربر در این مرحله می‌تواند فهرست نتایج را مطابق با معیارهای خود فیلتر نموده و در سریعترین زمان ممکن به بلیط هواپیمای خارجی دلخواهش دست یابد.

رزرو آسان بلیط هواپیما چارتر

خرید بلیط چارتر در قاصدک 24 نیز طبق روال فوق امکان پذیر است با این تفاوت که کاربر برای خرید بلیط چارتر در پروازهای داخلی یا خارجی باید در انتخاب گزینه مربوطه (پرواز داخلی – پرواز خارجی) دقت نماید. فراموش نکنید فهرست نتایج، لیستی کامل از تمامی پروازهای موجود در مسیر درخواستی مسافر است که هم بلیط چارتر هواپیما و هم بلیط سیستمی را در برمی گیرد. از این رو برای دستیابی سریعتر به بلیط چارتر مورد نظر خود می‌توانید در فیلتر نوع بلیط، گزینه چارتر را انتخاب نمایید و لیست خود را به بلیط چارتر هواپیما محدود سازید.

بلیط قطار

مفتخریم اعلام داریم که قاصدک 24 برای پاسخگویی به کلیه نیازهای مشتریان خود با کارگزاران ریلی به نام کشور نیز همکاری می کند. بدین ترتیب کاربران این مجموعه می توانند برای خرید بلیط قطار مورد نظرشان، به صفحه اصلی وبسایت قاصدک 24 مراجعه و در بخش بلیط قطار، مقدمات سفر زمینی خود را مهیا سازند. خرید بلیط قطار از قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است.

بیمه مسافرتی سامان

برخلاف تصور برخی از مسافران تهیه بیمه‌ نامه‌های مسافرتی، نه تنها هزینه‌ای بیهوده و غیرضروری نیست بلکه ضرورت آن به ویژه در سفرهای خارجی به خوبی احساس می شود. از این رو قاصدک 24 نیز با همکاری شرکت بیمه سامان این امکان را برای کاربران خود مهیا ساخته است که سفر خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای اندک در یک سامانه واحد، بیمه نمایند. بیمه مسافرتی قاصدک 24 در پنل های متنوع ارائه می‌گردد و هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش می‌دهد. این بیمه نامه همچنین انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و... را شامل می‌شود و پس از خریداری در اسرع وقت به ایمیل ثبت شده کاربر در سامانه ارسال می‌گردد.

401

کد خبر: 952228

وب گردی

وب گردی