تهران- ایسکانیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در روز اول مهر، مدارس تخصصی ورزش در دو رشته فوتبال و بسکتبال در مجتمع آموزشی سما واحد یاسوج افتتاح شد.


 در این مراسم دکتر بوستانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به همراه دکتر آروین، معاون عمرانی دانشگاه، هاشمی پور، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد استان، غفاری، مدیر حوزه فرهنگی دانشگاه های آزاد استان، زرافشان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، مدبر نژاد، معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما یاسوج، جانی پور، رئیس دانشکده سما و همچنین پرویز موسوی، رئیس هیئت فوتبال استان و نائب رئیس هیات بسکتبال استان حضور داشتند.
در آغاز مراسم، مدارس تخصصی ورزش به دست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج افتتاح شد. سپس مدبرنژاد دبیر شورای سیاستگذاری استان طی سخنانی عملکرد مدارس و اهداف و راه های اجرایی و چگونه عملی کردن مدارس تخصصی ورزش را تشریح کرد.
در ادامه دکتر بوستانی با اشاره به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت از مدیران، معلمان و مسئولین سما خواست تا برنامه­ ریزی­ های صحیح و دقیقی در حوزه های آموزشی و پرورشی تدارک دیده شود تا بتوان آینده خوب و قابل قبولی برای مدارس سما داشت.
در بخش دیگری از مراسم زرافشان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شایسته سازمان سما در راه­اندازی مدارس تخصصی ورزش قول داد در تمام زمینه ها همکاری و مساعدت برای فعال کردن مدارس تخصصی ورزشی استان صورت گیرد.
در پایان این آیین، زنگ مدارس توسط ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نواخته شد و دانش آموزان با استقبال اولیا و معلمان مدارس سال تحصیلی جدید را با حضور در کلاس های درس آغاز کردند.

کد خبر: 95223

وب گردی

وب گردی