شیرینی دیدار با رهبری سالیان سال در خاطراتمان باقی می ماند

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دیدار با مقام معظم رهبری فرصت ویژه ای است که ما در جوانی بتوانیم رهبر، ولی امر و مقتدای خود را از نزدیک ببینیم، قطعا شیرینی این دیدار سالیان سال در خاطراتمان باقی خواهد ماند.

علیرضا فیروزی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز در زمینه دیدار امروز تشکل های دانشجویی با مقام معظم رهبری گفت:ما باید از این فرصت و تیریبون استفاده کنیم تا صحبت هایی که دغدغه کلی قشر دانشجویی است،انعکاس دهیم.

وی ادامه داد: چنین فرصتی شاید کمتر پیش بیاید که ما بتوانیم بدون تعارف با رهبر انقلاب به عنوان شخص اول مملکت حرف های دلمان را بزنیم.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ما باید در این دیدار تلاش کنیم از صحبت های کلیشه ای و تکراری بپرهیزیم و در صحبت هایمان نوآوری داشته باشیم. انشالله تمامی تشکل ها امروز بتوانند صحبت های خوبی را با رهبری داشته باشند.

وی افزود: ما در این دیدار در نظر داریم درباره تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره صحبت کنیم به گونه ای که اظهارات ما در برگیرنده مسائل روز کشور باشد.

فیروزی اضافه کرد: قطعا تشکل های انقلابی خارج از آرمان های امام حرکت نکرده و تلاش شده است در این مسیر این آرمان ها پیش برود اما این تمام ماجرا نیست، به طوری که می توان گفت این تشکل ها شاید آنطور که باید نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

وی اظهار داشت: در این زمینه تشکل های دانشجویی باید تلاش را مضاعف کرده و برنامه ریزی های لازم را داشته باشند تا بتوانند راه امام را ادامه دهند و آن را به سر منزل مقصود برسانند.

این فعال دانشجویی بیان کرد: درگیر شدن با حواشی، فشارهایی که بیرونی از سوی برخی مجموعه ها، احزاب و گروها از جمله عواملی هستند که منجر شده آنطور که باید آرمان های امام خمینی(ره) در برخی تشکل ها تحقق پیدا نکند.

وی در پایان تاکید کرد: دیدار با مقام معظم رهبری فرصت ویژه ای است که ما در جوانی بتوانیم رهبر، ولی امر و مقتدای خود را از نزدیک ببینیم، قطعا شیرینی این دیدار سالیان سال در خاطراتمان باقی خواهد ماند.

201

کد خبر: 952286

وب گردی

وب گردی