مشکلات همه کشاورزان یکسان نیست

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مشکلات همه کشاورزان یکسان نیست،گفت: تجویز یک راه حل واحد برای همه آنها کارساز نیست.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در جلسه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: مدیران واحدها از ظرفیت این کارگروه برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در شرایط موجود اقتصادی کشور، برای حفظ و رونق تولید و جلوگیری از فشار مضائف به واحدهای اقتصادی بایستی از آنها حمایت لازم صورت پذیرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مشکلات همه کشاورزان یکسان نیست، ابراز داشت: تجویز یک راه حل واحد برای همه آنها کارساز نیست.

سلیمانی دشتکی همچنین از دستگاه های فرابخشی که در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی همکاری لازم را بعمل می آورند، تقدیر کرد.

رئیس بازرسی کل استان ایلام نیز با اشاره به اینکه جلسات بسیار خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در حال برگزاری است، این موضوع را نشان دهنده دغدغه مندی مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد.

عیسی هواسی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم که مشکلات واحدها را به منظور بازگشت آنها به مدار تولید و همچنین رونق تولید حل کنیم.

در این جلسه ضمن بررسی اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل، مشکلات شرکت ایلام سلیس شن و تعاونی مهران شیلنگ زاگرس بررسی و برای رفع مشکلات آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین موضوع استمهال تسهیلات دریافتی بهره برداران بخش کشاورزی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

901/900

کد خبر: 952292

وب گردی

وب گردی