ترکاشوند: بازی با ژاپن، روز بد والیبال ایران بود/ از نظر تیمی مشکل داشتیم

پیشکسوت والیبال ایران گفت: دفاع خوبی مقابل بلندقامتان ژاپن انجام ندادیم اما حریف بر عکس ما خیلی خوب حمله کرد و از هماهنگی بالایی هم برخوردار بود.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران از نظر بازی گروهی و تیمی مشکلات بسیار زیادی داشت و نه دریافت های خوبی انجام دادیم، نه خوب سرویس زدیم و نه به خوبی حمله کردیم، حتی در این بازی دفاع خوبی مقابل بلندقامتان ژاپن انجام ندادیم اما حریف بر عکس ما خیلی خوب حمله کرد و از هماهنگی بالایی هم برخوردار بود.

وی ادامه داد: تیم ما بسیار خوب آنالیز شده بود و توپ ها به خوبی به سعید معروف نمی رسید. روز بد والیبال ایران بود و ما در این روز بد به ژاپنی ها باختیم. این شکست می تواند زنگ خطری باشد که در بازی های آینده بهتر بازی کنیم. به هر حال اعتقاد دارم توپ، گِرد است و این اتفاقات در والیبال طبیعی است.

پیشکسوت والیبال ایران تصریح کرد: در بازی مقابل استرالیا خوشبختانه تیم ما هماهنگی لازم را داشت، توپ ها به خوبی دریافت شد و خوب حمله کردیم اما در بازی مقابل میزبان مسابقات یعنی فرانسه نتوانستیم تفکرات خود را در زمین پیاده کنیم. البته باید گفت تیم ملی والیبال ایران همیشه در شروع کار به مشکل می خورد و رفته رفته بعد از چندین هفته، روان بازی کرده و به سمت پیروزی قدم برمی دارد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: بازی های تدارکاتی کمی داشتیم که از عوامل اصلی ناهماهنگی بازیکنان ما بود. خوشبختانه چند جوان مستعد به تیم ملی والیبال ایران اضافه شده اند که برای شناخت بیشتر از آنها به زمان احتیاج داریم. اضافه شدن این جوانان را بسیار مثبت می بینم و اعتقاد دارم پوست اندازی باید پله به پله انجام شود تا پیشرفت اتفاق بیفتد.

602

کد خبر: 952299

وب گردی

وب گردی