تنها راه توسعه و پیشرفت کشور، مقاومت است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان گفت: تنها راه توسعه و پیشرفت کشور، مقاومت و ایستادن برپای خود است .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در سالن آمفی تاتر اداری این دانشگاه با بیان این مطلب ، آیه 8 سوره توبه را مطابق با شرایط امروز کشور خواند و گفت: براساس این آیه قران کریم، مشرکان ، به عهد و پیمان خود وفادار نخواهند بود و چنین کسانی در این آیه،به عنوان فاسق معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام و تحریمهای ظالمانه آنها، ذره ای از اعتقاد و ایمان مردم کشورمان را نسبت به نظام اسلامی تغییر نخواهد داد گفت: مشکلات اقتصادی کشور را می توان با مقاومت وایستادگی در برابر باج خواهی آمریکائیان حل کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود تحریم های آمریکا بر علیه کشور هند از سالهای ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۰ را مورد اشاره قرار داد و گفت :هندی ها علیرغم اینکه تحریم غذا و دارو بودند، ولی بازهم مقاومت کردند تا اینکه در حال حاضر این کشور توانست در تغذیه و دارو خودکفا شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود به آیاتی از قران کریم گفت: در ماه رمضان نجاسات عجب، غیبت، تهمت و... را کنار بزنیم اینها نجاسات معنوی هستند .

کد خبر: 952326

وب گردی

وب گردی