یعقوبیان: رقابت سختی با کره جنوبی داریم/ هدف ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی است

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف ما کسب مدال و افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی آسیا و تکرار آن در بازی های آسیایی جاکارتا است.

علی یعقوبیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حضور شمشیربازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ایران در دو بخش آقایان و بانوان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه در این دوره از بازی ها شرکت خواهد کرد. ما در رشته سابر، تیم چهارم جهان هستیم و رقابت سختی در فینال این مسابقات با کره جنوبی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی اسلحه سابر توانایی کسب 2 تا 3 مدال را داریم. در اسلحه اپه تیمی برای پسران امکان کسب مدال وجود دارد و بانوان ما نیز می توانند در این رشته به روی سکو بروند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: حضور ورزشکاران ما در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در دو اسلحه سابر و اپه قطعی شده است و حضور ورزشکاران ما در اسلحه فلوره پسران و دختران در صورتی خواهد بود که بتوانند در بازی های آسیایی روی سکو بروند و افتخارآفرینی کنند.

یعقوبیان در پایان گفت: هدف ما کسب مدال و افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی آسیا و تکرار آن در بازی های آسیایی جاکارتا است.

604

کد خبر: 952327

وب گردی

وب گردی