تبدیل معابر وکوچه­ های بن بست  به کوچه­ های نمونه در بافت فرسوده

شهردار منطقه­13 بر تسری" طرح کوچه نمونه " در سایر کوچه­ ها ی بافت فرسوده در راستای شعار شهردار تهران با محوریت شهر­زیست ­پذیر، شهروند مشارکت ­پذیر تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز با اقدامات شهرداری ناحیه یک ، شورایاری و سرای محله شهید اسدی و دفتر خدمات نوسازی محلات صفا و شهید اسدی در زمینه زیباسازی ، خدمات­ شهری و..بن­ بست صادقی به کوچه نمونه و بدون برچسب تبلیغاتی و انباشت زباله تبدیل شد.

در این راستا مرتضی رحمان­زاده، شهردارمنطقه با حضور در بن بست صادقی واقع در ناحیه یک ضمن بازدید از اقدامات صورت گرفته در این کوچه و ابراز رضایت از کمیت و کیفیت اقدامات تاکید کرد :با الگو­گیری از این کوچه، این اقدامات به سایر کوچه ­ها در محله شهید اسدی و دیگر محلات تسری یابد.

وی همچنین در این بازدید ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف، دستوراتی نیز برای آسفالت کوچه، نقاشی ­دیواری و نصب گلدان­ های گل صادر کرد.

علاوه بر سیمانکاری دیوار­های بن ­بست صادقی، نقاشی­ دیواری تا شعاع سه متری کوچه انجام شده و تعدادی گلدان گل نیز در دیواره های کوچه نصب شده است. همچنین سطل­ های زباله نیز به اهالی کوچه اهدا شده تا تفکیک زباله در منازل انجام شود.

700

کد خبر: 952376

وب گردی

وب گردی