اشتباه عجیب ستاره تیم ملی/ وقتی قدوس پل ها را پشت سرش خراب کرد!

ستاره دو تابعیتی ایران مصاحبه تندی انجام داد که حتی واکنش فدراسیون فوتبال را هم به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در آستانه جام جهانی کوچک ترین نکته منفی برای هر تیمی می تواند حسابی برای آنها حاشیه بسازد و گران تمام شود. به همین خاطر تیم همه تیم ها اول به دنبال ایجاد جوی آرام هستند تا در ادامه کار با فکری آزاد و آماده به مهم ترین رقابت های جهانی پای بگذارند.

تیم فوتبال ایران نیز موفق شد با کسب نتایج خوب به عنوان تیم دوم بعد از برزیل جواز حضور در این رقابت ها از آن خود کند اما گویا مدیریت لازم برای آماده نگه داشتن تیم را نداشتند. به فاصله 17 روز مانده به جام جهانی ستاره دو تابعیتی ایران در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد از انتخاب ایران پشیمان نیست اما اگر به گذشته برمی‌گشت، چنین تصمیمی نمی‌گرفت!

سامان قدوس در حالی که فرصت داشت در تیم ملی سوئد بازی کند، بازی برای ایران را انتخاب کرد و بارها نیز تاکید کرد تصمیم درستی گرفته اما حالا در مصاحبه با یک سایت سوئدی صحبت های دیگری را مطرح کرده است. هافبک تهاجمی ایرانی تیم فوتبال اوسترساندس سوئد در مصاحبه های قبلی اش اعلام کرده بود با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران او را خیانتکار و کلاهبردار خوانده‌اند اما عکس العمل نشان دادن به این صحبت ها، حالا و در آستانه جام جهانی اصلاً حرفه ای به نظر نمی رسید!

ستاره دو تابعیتی ایران مصاحبه تندی انجام داده و گویا موضع خاصی برای حرف هایش دارد. شاید فهمیدن دلیل این حرف ها قدوس پرده از برخی مسائل بردارد و شاید هم تنها مصاحبه ای احساسی باشد. اما چراهای زیادی را در ذهن فوتبال دوستان و هواداران تیم ملی ایجاد کرده است، قدوس دیگر نمی تواند برای تیم ملی سوئد بازی کند ولی چرا پل های پشت سرش را جهت حضور در ترکیب فیکس کی روش برای جام جهانی را خراب کرد؟!

601

کد خبر: 952402

وب گردی

وب گردی