اعلام مصوبات نشست شورای فنی کشتی آزاد

مصوبات نشست صبح امروز(دوشنبه) شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مصوبات نشست صبح امروز(دوشنبه) شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام شد.

مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (آقای تقی اکبر نژاد) گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی جوانان آزاد در چند ماهه گذشته ارائه نمود و رقابت های بین المللی رومانی را به عنوان تورنمنت محل ارزیابی فنی کشتی گیران در اوزانی که از نظر کادر فنی نیاز به ارزیابی دارند، معرفی کرد. اوزان 86، 92، 97، 125 کیلو گرم در تورنمنت مذکورمورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و گزارش آن به شورای فنی ارائه می گردد.

2- مربیان تیم ملی جوانان آزاد در مسابقات آسیایی آقای حسن طهماسبی و امیر عباس مرادی گنجی به عنوان مربیان منتخب سرمربی و آقای رسول دهقان نژاد به عنوان مربیان سازنده از سوی سرمربی معرفی شدند.

3- سرمربی تیم ملی نوجوانان آزاد (آقای غلام محمدی)، گزارشی از عملکرد و نتایج مسابقات آسیایی ازبکستان ارائه نمود . بنا به گزارش مشارالیه از عملکرد اوزان 48 و 60 کیلوگرم رضایت کادر فنی حاصل نشد. سهمیه المپیکی کشتی آزاد به علاوه یک وزن اضافی در مسابقات ازبکستان دریافت شد.

4- بنابه گزارش اعلامی سرمربی تیم ملی نوحوانان آزاد تکلیف اوزان 48 و 60 کیلو گرن در مسابقات بین المللی رومانی از نظر کادر فنی روشن خواهد شد، در صورت ادامه ابهام در اوزان یادشده، پیشنهادات بعدی کادر فنی به شورای فنی ارائه خواهد گردید. در بقیه اوزان حدوداً نظر کلی کادر فنی حاصل شده و مسیر تدارکات و آماده سازی کشتی گیران در حال پیگیری است.

5- مقرر گردید کادر فنی نوجوانان آزاد حداکثر تا هشتم خرداد ماه دو وزن از سه وزن سهمیه المپیک را برای اعلام به اتحادیه جهانی کشتی ارائه نماید .

6- در مورد کادر فنی برای مسابقات جهانی، آقایان ابراهیم مهربان و سید مراد محمدی به عنوان مربی منتخب سرمربی و آقای شهرام چایچی به عنوان مربی سازنده معرفی شدند. هیات کشتی استان مازندران به دلیل داشتن بیش از نیمی از ملی پوشان اوزان تیم ملی جوانان می تواند یک مربی سازنده در مسابقات جهانی داشته باشد .

7- بنابه درخواست مدیر تیم های ملی رده های سنی پایه و جوانان، مقرر گردید به منظور افزایش تجربه جوانان تیم ملی کشتی آزاد، رقابت های تدارکاتی با استان های مختلف برگزار شود. همچنین در صورت تقاضای سایر کشورها، مسابقات و اردوهای مشترکی در این رده سنی پیگیری گردد.

8- مقرر گردید با توجه به اینکه برخی از کشتی گیران شاخص کشور در چند سال گذشته که صاحب مدال جهانی و المپیک نیز می باشند، در این چند سال با ادبیات فنی کادرهای فنی مربوطه آشنا بوده و تجربیات خوبی دارا هستند، افرادی که به لحاظ علاقمندی، استعداد فنی و شخصیتی واجد شرایط برای حضور در جایگاه مربیگری تیم ملی هستند، به عنوان استعداد ویژه در کادرهای فنی ذیربط دعوت شده و بکارگیری شوند.

602

کد خبر: 952410

وب گردی

وب گردی