دانشجویان نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت جامعه دارند

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انقلابی عمل کردن در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی، گفت: دانشجویان نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت جامعه دارند و باید در مسیر اعتلای نظام اسلامی ایران ولایی و انقلابی عمل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر با تاکید بر توجه به انس با خداوند متعال و نقش آن در سعادت و پیروزی اظهار داشت: انس با قرآن کریم از مزیت‌های فراوانی برخوردار است که زمینه رشد و تعالی انسان بیش از پیش فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ماه مبارک رمضان را ماه انس با خداوند متعال خواند و تاکید کرد: راز و سر انس با خداوند متعال، این است که مسیر رشد و ترقی فراهم می‌شود چرا که انسان اگر در اوج امکانات مادی باشد اما هدایت و حمایت الهی پشتیبان او نباشد به رشد و موفقیت واقعی نمی‌رسد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انقلابی عمل کردن در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشجویان نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت جامعه دارند و باید در مسیر اعتلای نظام اسلامی ایران ولایی و انقلابی عمل کنند.

صفایی بوشهری طراحی انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی نظم نوین جهانی را از دیگر رسالت‌های دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باید به عنوان یک الگو و نظمی نوین برای جهان طراحی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وحدت و همدلی را یک ضرورت در جامعه دانست و تصریح کرد: این اتحاد و انسجام باید بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری به عنوان منظومه وحدت طراحی و اجرایی شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم دانشجویان در توسعه و پیشرفت گفت: دانشجویان برای توسعه و پیشرفت ایران و استان بوشهر باید احساس مسئولیت کنند.

صفایی بوشهری به تحول استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: این استان در 2 موضوع حاصل تلاش تحصیل‌کرده‌های حوزه و دانشگاه موفقیت‌هایی کسب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری ایران مطرح است افزود: در این عرصه 14 بار مورد ویراست قرار گرفته و در این ارتباط از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان انتظار می‌رود در مسیر تدوین سند چشم انداز توسعه استان گام بردارند.

امام جمعه بوشهر از معرفی استان به عنوان الگوی اقتصاد آمایشی ایران خبرداد و تصریح کرد: این استان در شورای عالی انقلاب فرهنگی الگوی تنظیم سند دانش بنیان اقتصاد آمایشی ایران شد.

در این نشست تشکل های دانشجویی استان بوشهر نقطه نظرات و خواسته‌های خود را در عرصه‌های مختلف بیان کردند.

901/900

کد خبر: 952544

وب گردی

وب گردی