رسانه ها باید پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند

تولیت آستان قدس رضوی گفت:باید سخن مردم در رسانه ها جایگاه داشته باشد، اصحاب رسانه باید اجازه طرح دیدگاه ها توسط مردم را بدهند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند، تحقق این امر برای مردم خود امیدآفرین است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در حرم مطهر رضوی اظهارکرد:رسانه ها در ایجاد«حس»در مردم برای گسترش معروف ها به گستردگی همه بایدها و نهی از منکرها به گستردگی همه نبایدها، نقش تعیین کننده ای دارند.

وی افزود:اصحاب رسانه در اطلاع رسانی نبایدحب و بغض شخصی و جناح بندی های سیاسی را دخیل کنند و تنها برای رضای خدا و اصلاح امور اجتماعی کشور اطلاع رسانی دقیق و صحیح داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:دشمن برای مواجهه با انقلاب اسلامی راهبرد ناامیدسازی و ایجاد یأس در مردم را در دستور کار دارد و از همین رو رسانه های دشمن تلاش دارند کاستی های یک بخش کوچک را به کل نظام اسلامی نسبت دهند.

رئیسی خاطرنشان کرد: رسانه ها با آگاهی بخشی صحیح می توانند توطئه های استکبار را در ناامیدسازی مردم خنثی کنند.دشمن همچنین به دنبال تطهیر چهره جریاناتی است که به این کشور و مردم ظلم کرده اند، از جمله اینکه تلاش دارند چهره رژیم پهلوی را به عنوان یک حکومت طرد شده از سوی مردم که خیانت های بسیار را به کشور کرده، تطهیر کنند.

وی گفت: در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس اسلامی باید خدمات بسیار گسترده این نظام به امت اسلامی و دنیا معرفی شود که رسانه ها نقش مهمی در تبیین این خدمات دارند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد:باید سخن مردم در رسانه ها جایگاه داشته باشد، اصحاب رسانه باید اجازه طرح دیدگاه ها توسط مردم را بدهند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند، تحقق این امر برای مردم خود امیدآفرین است.

رئیسی گفت:درب های آستان قدس به روی تمام رسانه های کشور باز است، اما این مهم را نیز باید مدنظر داشت که حضور رسانه ها به گونه ای برنامه ریزی شــود که فضای روحانی و معنوی حرم برای زائران از بین نرود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حل مشکل مردم سرخس بیان کرد:مسئله املاک سرخس که برای۳۴ سال موضوعی حل نشدنی میان آستان قدس رضوی و بسیاری از مردم آن خطه بود، در سال گذشته حل شد که نتیجه آن تثبیت بسیاری از روستائیان در روستاها بود که جا داشت رسانه ها توجه بیشتری به این نقطه امید مردم می کردند.

901/900

کد خبر: 952546

وب گردی

وب گردی