راه اندازی رادیو و تلویزیون اینترنتی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی رادیو و تلویزیون اینترنتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اردبیل، غلامحسین غاربی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: با عنایت به حجم گسترده فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی و ... و ضرورت انعکاس مطلوب این عملکردها از طریق رسانه، با تاکید رئیس واحد، راه اندازی رادیو و تلویزیون اینترنتی در اولویت برنامه ریزی های روابط عمومی از نیمه دوم سال 96 قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های کارشناسان روابط عمومی واحد و با استفاده از ظرفیت های دانشجویان و کارکنان و امکانات موجود واحد، کار تولید و تدوین برنامه رادیویی به صورت آزمایشی از فروردین ماه کلید خورد و اکنون پنجمین برنامه در پیام رسان های داخلی پخش شده است.

این مدرس رسانه بیان کرد: در حال حاضر تولید برنامه های صوتی و تصویری به انعکاس اخبار دانشگاه اختصاص یافته و با برنامه ریزی هایی که در حال انجام است، برنامه های کامل رادیویی و تلویزیونی را تولید و پخش خواهیم کرد.

وی افزود: با راه اندازی این مجموعه، تحولی در عرصه اطلاع رسانی دانشگاه می تواند ایجاد شود که برای تحقق آن نیازمند همکاری و حمایت همه دانشجویان، کارکنان و استادان هستیم و از دانشگاهیان متخصصی که بتوانند در این زمینه ما را همراهی کنند، دعوت به همکاری می کنیم.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: سیاست گذاری ها بر این است که از این طریق نه تنها بار مالی بر دانشگاه وارد نشود بلکه در دراز مدت در ایجاد درآمدهای غیر شهریه ای مفید و موثر واقع شود.

202

کد خبر: 952562

وب گردی

وب گردی