الگوبرداری کی روش از  برانکو!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از روی دست سرمربی پرسپولیس الگو برداری کرد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی کشورمان در فهرست جنجالی کی‌روش که برای جام جهانی ارائه داد، در جمع هافبک‌ها قرار داشت در صورتی که پست تخصصی این بازیکن مهاجم نوک است و کمتر کسی فکرش را می کرد کی روش از این بازیکن گلزن در این پست استفاده کند. انصاری فرد دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان بوده و حالا باید در پست دفاعی برای تیم ملی به میدان برود!

شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف ترکیه رفت که با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. نکته عجیب در این بازی حضور کریم انصاری فرد در پست هافبک دفاعی بود؛.مشخص نیست کی‌روش چه هدفی از این تغییر پست ها دارد و می خواهد از این بازیکن در جام جهانی دقیقاً در چه پستی استفاده کند! سعید عزت اللهی در دیدار اول تیم ملی در جام جهانی محروم است و گویا سرمربی می خواهد جای خالی این بازیکن را با یک مهاجم پر کند.

کی روش با این تصمیم گویا برانکو را الگوی خود قرارداده است! پروفسور سرخ پوشان نیز با وجود مصدومیت محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی را بازی نمی داد و از حسین ماهینی در پست غیرتخصصی استفاده می کرد.

مصدومیت امید ابراهیمی کمی او را از فضای تمرینات ملی دور و این موضوع دست کی روش را در پست هافبک دفاعی خالی کرد اما این در حالی است که کی روش می توانست از گزینه های بهتری مثل کمال کامیابی نیا یا فرشید باقری که پست تخصصی شان هافبک دفاعی است استفاده کند و انصاری فرد گلزن را در پست خود به میدان بفرستد.

امید ابراهیمی از جمله گزینه های کارلوس کی روش برای حضور در مرکز زمین است اما در دیدار با ترکیه این فرصت را پیدا نکرد در ترکیب ایران به میدان برود. ابراهیمی که به تازگی از مصدومیت بازگشته، حوالی دقیقه 65 مسابقه جانشین مسعود شجاعی در زمین شد تا با احتساب وقت های اضافه نزدیک به 30 دقیقه فرصت برای اثبات توانایی های خود به کی روش و رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام جهانی داشته باشد.

اگر کی روش بازیکنان را در پست های تخصصی خود بازی دهد، برای دیدار ایران و مراکش، ابراهیمی در زمین مسابقه به عنوان تنها هافبک دفاعی تیم ملی حضور خواهد داشت و اشکان دژاگه و سامان قدوس البته در مرکز زمین به او کمک خواهند کرد. ترکیب اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه را شاید بتوان در دیدارهای تدارکاتی پیش رو متوجه شد؛ اگر سرمربی پرتغالی دست از سورپرایزهایش بردارد!

601

کد خبر: 952564

وب گردی

وب گردی