تسلیت استاندار کردستان در پی درگذشت ناصر یمین مردوخی

استاندار کردستان در پیامی درگذشت ناصر یمین مردوخی، خبرنگار پیشکسوت مطبوعات را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم و تمامی اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت گفت .

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به این شرح است؛ درگذشت شخصیتی نظیر آقای ناصر یمین مردوخی که بیش از شش دهه از عمر خود را صرف فعالیت در عرصه مطبوعات و آگاهی بخشی به جامعه کرده است ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است که مایه اندوه همگان و بخصوص فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و رسانه را فراهم کرد.

بی گمان فعالیت مستمر و بی وقفه بیش از شش دهه ایشان در کسوت خبرنگار و کار در مطبوعات گوناگون تنها با عشق به مردم و امید به ساختن فردایی بهتر میسر می شود که این دو مسئله در شخصیت مرحوم یمین مردوخی هویدا بود .

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این خبرنگار پیشکسوت به خانواده ایشان و جامعه بزرگ مطبوعاتی استان و کشور برای ایشان از درگاه باری تعالی طلب غفران الهی و برای دیگر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

ناصر یمین مردوخی کردستانی، از پیشکسوتان عرصه مطبوعات کشور بامداد امروز سه شنبه دار فانی را وداع گفت. او در یک سال گذشته، چندین بار در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته بود .

901/900

کد خبر: 952660

وب گردی

وب گردی