برگزاری شب شعر کرامت غزل به مناسب به میلاد امام حسن (ع) در رواق دارالهدایه

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: شب شعر کرامت غزل در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد در رواق دارالهدایه میزبان عموم زائران و شعرا خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج شنبه ۱۰ خردادماه سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) بوده و به همین مناسبت ویژه برنامه جشنی در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این مراسم حجج اسلام حمیدی و سیدآبادی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و رضا آتشبار از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت(ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‏‌های رواق امام خمینی(ره) شب شعر کرامت غزل در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد در رواق دارالهدایه میزبان عموم زائران و شعرا خواهد بود.

وی گفت: همچنین دعای مجیر در این شب نورانی قرائت می‌شود وحجت الاسلام قرائتی در شب میلاد این امام بزرگوار به سخنرانی می‌پردازد. برنامه مناجات خوانی بامدادی نیز در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود و در آن حاج محمود کریمی به مناجات خوانی می‌‏پردازد.

وی گفت: از عموم عاشقان اهل بیت(ع) دعوت می شود با حضور در این مراسم از فیوضات معنوی آن بهره مند شوند.

901

کد خبر: 952689

وب گردی

وب گردی