خودروی F3 با استانداردهای ۸۵ گانه به مشتریان ایرانی عرضه می شود/ عالیجناب BYD در راه ایران

مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا گفت: خودروی f3 از معدودترین خودروهای کشور است که با استانداردهای ۸۵گانه به مشتریان ایرانی تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پویا سالاری شریف مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه و بعد از مراسم تحویل اولین سری از خودروهای f3 new به مشتریانی که در مرداد ۹۶ پیش خرید کرده بودند، گفت: تاخیر پیش آمده به دلیل پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه بوده و باید گفت این خودرو از خودروهای معدودی در کشور است که این استانداردها را با موفقیت گذرانده است. این خودرو با ۲۰ درصد داخلی سازی تحویل مشتریان داده شد و به سرعت یعنی تا پایان سال به داخلی سازی ۳۰ درصد خواهیم رسید.

او ادامه داد: ظرفیت تولید کارمانیا به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است که در برنامه تولید، امسال ۱۰ هزار دستگاه را پیش بینی کرده ایم.

سالاری شریف افزود: خودرو جناب اس۷ به تازگی شروع شده که طبق برنامه پیش می رود و انشاالله با استانداردهای ۸۵ گانه به بازار عرضه خواهد شد و به زودی امکان تست این خودرو برای اصحاب رسانه فراهم خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: بعد از خودروی جناب اس۷، به زودی شاهد عالیجناب BYD نیز در جاده های ایران خواهیم بود.

مدیرعامل کارمانیا اظهار داشت: خودروی اس۶ نیز با توجه به استقبال خوبی که نسبت به آن وجود داشته، خط تولید آن با قدرت در حال فعالیت هستند اما با این وجود مشتریان این خودرو تا ۳ماه نیز در صف انتظار تحویل خواهند بود.

او با اعلام قیمت ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی برای خودروی f3 گفت: ۲۸ درصد از افزایش قیمت f3 نسبت به سال گذشته بعلت قیمت تمام شده ارز بوده و حتی ما افزایش قیمت دستمزد را نیز در قیمت نهایی این خودرو اعمال نکرده ایم.

401

کد خبر: 952713

وب گردی

وب گردی