حسن پور: 5 میلیون جوان بیکار داریم

نماینده مجلس در خصوص اشتغال برای جوانان اظهار داشت: باید بپذیریم 5 میلیون نفر جوان بیکار داریم.

شهبازحسن پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر بودجه امسال گفت: امیدواریم ظرف چند روز آینده شاهد ثبات بیشتری در نرخ ارز باشیم در بحث بودجه دولت با توجه به این که پیش بینی ها در آن به گونه ای بوده است که از قبل هم 4000 تومان رو هم در آن پیش بینی می کردیم تغییر زیادی به وجود نخواهد آمد و امیدواریم کسری بودجه ای نداشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری از با ثبات شدن بازار ارز در خصوص برنامه بودجه امسال و قیمت در نظر گرفته شده نفت در آن اظهار داشت: پیش بینی های لازم صورت گرفته بحث نفت را بر اساس 55 دلار پیش بینی کردیم که هم اکنون وضعیت فروش نفت از هر جهت خوب است و از نظر قیمت هم با افزایش بسیار خوبی رو برو هستیم.

حسن پور در ادامه تصریح کرد: امیدواریم دولت تا پایان سال با درآمدهایی که خواهد داشت طرحی را به مجلس بیارود برای بهره برداری بهتر و بیشتر از درآمد هایی که خواهد داشت.

عضو کمیسیون بودجه و برنامه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آمار روحانی در خصوص اشتغال جوانان تا چه اندازه صحیحی است ابراز کرد: آمار روحانی قطعا به واقعیت نزدیک است؛ در شهرستان بنده با هشت هزار و سیصد و هفتاد نفر اشتغال در سال گذشته رکوردی را در این خصوص یه جا گذاشته ایم.

وی با اشاره به اشتغال ده هزار نفری جوانان در شهرستان سیرجان گفت: البته دلیل این نمی شود که بیکار نداریم، باید بپذیریم 5 میلیون نفر جوان بیکار داریم.

303

کد خبر: 952723

وب گردی

وب گردی