حباب بزرگ در نقل و انتقالات/ مرد 9 میلیارد تومانی!

این روزها قیمت بازیکنان خارجی به چند میلیارد تومان رسیده و کسی به فکر چگونگی پرداخت این مبالغ سنگین نیست!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، این روزها هرچه به فصل نقل و انتقالات نزدیک می شویم شایعه و خبرهای اطراف باشگاه ها بیشتر می شود. تیم ها به دنبال بازیکن خوب هستند و حاضرند برای رسیدن به هدف های خود هر کاری که لازم است انجام دهند؛ از مذاکرات شبانه با بازیکنان گرفته تا توافق با مبالغ هنگفت!

برخی مدیرعامل ها سررشته ای از فوتبال و ورزش ندارند و با گرفتن امور در دست، ضررهای زیادی به باشگاه ها و فوتبال ایران می زنند. سیر صعودی قیمت قرارداد بازیکنان لیگ برتری و حتی این روزها لیگ یکی همچنان ادامه دارد و در برخی خبرها از رقم های سرسام آوری صحبت می شود. تیم های ما در این چند سال به خاطر بی کفایتی برخی مدیرعاملان ضربه های زیادی خورده اند؛ پرونده های مالی و شکایت پشت شکایت باعث محرومیت ها می شود و روی کیفیت لیگ برتر تاثیر مستقیم می گذارد.

این روزها قیمت بازیکنان خارجی به میلیارد تومان رسیده و کسی به فکر چگونگی پرداخت این مبالغ سنگین نیست! به تازگی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره بازیکنی با قیمت 9 میلیارد تومان (1.5 میلیون دلار) که وارد بازار فوتبال ایران شده صحبت و ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است. از طرفی دیگر استقلالی ها به دنبال مامه بابا تیام هستند و خود را به آب و آتش می زنند تا این بازیکن را در جمع خود نگه دارند. مهاجم سنگالی آبی ها از تیم های حوزه خلیج فارس پیشنهادی حدود 4 میلیارد تومان دارد و استقلالی ها برای حفظ تیام باید بیش از این برای او خرج کنند.

601

کد خبر: 952779

وب گردی

وب گردی