حمایت بانک صادرات از پروژه های دانشگاه آزاد اسلامی/ افزایش همکاری های دو جانبه سازمان نقشه برداری با واحد قزوین

مدیر عامل بانک صادرات ایران و رئیس سازمان نقشه برداری کشور از مراکز تحقیقاتی، دستاوردها و پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد قزوین، دکتر حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران و هیات همراه از بخش های مختلف، مراکز تحقیقاتی و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کردند.

دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این بازدید بر حمایت از محققان جوان کشور و پروژه های داخلی تاکید و تصریح کرد: در زمان تحریم ها، دولت آمریکا ورود نیروهای متخصص را محدود نکرد؛ همه کالاهای ایرانی مشمول تحریم شدند، به جز نیروهای متخصص که می توانند در آنجا ارزش افزوده ایجاد کنند.

موسی خانی با قدردانی از حمایت ها و همکاری های بانک صادرات ایران گفت: امیدواریم دریچه جدیدی برای افزایش حمایت ها و سرمایه گذاری بانک صادرات ایران به منظور تولید محصولات دانش بنیان باز شود.

مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات دکتر موسی خانی و محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به منظور ارائه پروژه های مختلف، گفت: پس از بازدید از دستاوردها و پیشرفت های مختلف این واحد دانشگاهی احساس کردم در دانشگاه استنفورد قدم برمی دارم که جای تبریک دارد.

دکتر صیدی افزود: بانک صادرات همیشه در فعالیتهای نوآورانه مشارکت داشته و پس از 66 سال سابقه، بانک نوآور کشور بوده و با وجود مشکلات فراوان همچنان به پیشرفت و رشد خود ادامه داده که به دلیل همین نوآوری ها بوده است.

وی با اشاره به پروژه های باکیفیت ارائه شده توسط دانشجویان و محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: باعث افتخار بانک صادرات ایران است که بتواند به هر شکلی از این پروژه ها حمایت و یا در آن ها مشارکت کند. تیم خوبی در بانک صادرات ایران به منظور بررسی طرح، و اعتبارات و فناوری اطلاعات داریم.

صیدی خاطرنشان کرد: تمام ایده های ارائه شده در این جلسه، ثروت نهفته مملکت است و وظیفه بانک صادرات ایران کمک درجهت شکوفا شدن این ثروت نهفته است.

شایان ذکر است، مدیرعامل بانک صادرات ایران و هیات همراه در ابتدای این بازدید، باحضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و قرائت فاتحه، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نوآورانه

مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور نیز پس از آشنایی با پروژه های در دست اجرای محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: سازمان نقشه برداری، یک سازمان دانش بنیان و در حوزه اطلاعات مکانی سازمان متولی است و برای تولید داده نیاز به دانش و نیروی متخصص داریم.

وی با تأکید بر اینکه از ایده ها و کسب و کارهای نوآورانه حمایت می کنیم، افزود: برخی از این ایده ها چون با فضای اجرایی مواجه نشده اند، ممکن است خام باشد و تلاش می کنیم آن ها را با فضای واقعی آشنا کنیم.

شفیعی با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از مراکز تحقیقاتی مختلف از جمله پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، افزود: در بیشتر این مراکز تعداد زیادی کسب و کار و ایده های نوآورانه وجود دارند که به مقوله اطلاعات مکانی ارتباط پیدا می کردند، یا در امر تولید داده مکانی شرکت هایی فعال بودند.

شفیعی در پایان ضمن تحسین دستاوردها و پروژه های تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، به منظور افزایش تعاملات و همکاری های دوجانبه، اظهار امیدواری کرد.

202

کد خبر: 952781

وب گردی

وب گردی