فرحبخش: بازیگران کم هوش با پول به جایی نمی‌رسند

تهیه کننده فیلم سینمایی «مهمان»، گفت: برخی از علاقه مندان بازیگری اگر توان ذهنی پایینی داشته باشند نباید وارد سینما شوند و با نقش خریدن به جایی نمی رسند.

محمدحسین فرحبخش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز درمورد نقش فروشی در سینما، اظهار داشت: قبول دارم که در سینما نقش فروشی وجود دارد اما در این 30 سال که در سینما فعالیت دارم ندیده ام که تهیه کنندگان معتبر و درجه یک به سراغ بازیگر اسپانسر بروند. آن دسته از تهیه کنندگانی که معتبر نیستند از نقش فروشی استفاده می‌کنند.

وی افزود: با اسپانسر، پول و دانشگاه بازیگر درست نمیشود و کسی که علاقه به فعالیت در سینما دارد باید از نوجوانی در این حرفه حضور داشته باشد و تجربه کسب کند. البته دانشگاه خوب است اما بازیگران باید به صورت آکادمیک کار یاد بگیرند.

فرح بخش با اشاره به اینکه بازیگری باید در خون و ژن یک نفر باشد و کسی که به دنبال حاشیه باشد به جایی نخواهد رسید، گفت: همچنین کسانی هم که می خواهند با پول شهرتی برای خودشان دست و پا کنند هم خیلی زود از گردونه حذف می شوند.

این تهیه کننده سینما اظهار داشت: بازیگران باید کارشان را از تئاتر که مادر بازیگری است شروع کنند تا در آینده به موفقیت برسند. البته برخی از علاقه مندان بازیگری هم اگر توان ذهنی پایینی داشته باشند نباید وارد سینما شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که پول می دهند تا بازیگر شوند ماندگار نخواهند بود و هر فردی که توانایی داشته باشد در این عرصه جایی برای خود دست و پا خواهد کرد.

501

کد خبر: 952833

وب گردی

وب گردی