آخرین اخبار از تحویل پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج به خانواده ها

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌زودی ۱۴ جسد از مسافران هواپیمای ‌ATR "تهران-یاسوج" تحویل خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بعد از مشخص شدن پاسخ آزمایش‌های ژنتیکی، جسد 14 مسافر هواپیمای تهران-یاسوج به خانواده آنان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منتظر پاسخ آزمایشات بقایای کشف شده اخیر هستیم، عنوان کرد: از رسانه‌ای کردن لیست اجساد قابل تحویل به دلیل نگرانی خانواده‌ها معذوریم بلکه تنها خانواده جانباختگان را به صورت تلفنی اطلاع می‌دهیم.

امینی ابراز کرد: پیش بینی می‌شود با رسیدن پاسخ آزمایشات از بقایای جست‌وجو شده اخیر، تعداد بقایای پیدا نشده از جانباختگان ای.تی.آر تهران یاسوج به یک یا دو نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 21 پیکر از جانباختگان هواپیمای "تهران-یاسوج" تحویل خانواده‌ها شده است، ادامه داد: جسد "‌ایلیا و طاها" دانشی فرزندان دکتر دانشی نیز قابلیت تحویل داشته ولی به دلیل پیدا نشدن جسد مادر بنا به خواسته خانواده در سردخانه وجود دارند که بعد از پیدا شدن جسد مادر با هم تشییع و خاکسپاری شوند.

امینی با اشاره به اینکه آیا جسد خلبان و کمک خلبان پیدا شده است، افزود: برای احراز هویت جانباختگان مبنا تشخیص پزشکی قانونی بوده و وجود کارت پرواز یا وضعیت لباس مبنای علمی ندارد پس باید منتظر پاسخ آزمایش ژنتیک باشیم.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 952866

وب گردی

وب گردی