فرهمندمهر: کبدی ایران توان رقابت با هند را دارد/ با آمادگی کامل به جاکارتا می‌رویم

دبیر فدراسیون کبدی گفت: ورزشکاران کبدی ایران توان تکنیکی، تاکتیکی و فیزیکی بسیاری برای رقابت با هند دارند اما باید از لحاظ روان، این ورزشکاران را بیشتر آماده کرد.

عباس فرهمندمهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم های کبدی آقایان و بانوان قبل از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: هم اکنون در حال آماده سازی تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان هستیم. تیم ملی کبدی آقایان در اردوی رامسر به سر می برد. تا چند روز آینده برای برگزاری ادامه اردوها و رفتن به تورنمنت دبی، به تهران خواهد آمد. در این تورنمنت تیم های هند و پاکستان هم حضور دارند.

وی ادامه داد: تیم بانوان نیز در اردوی سمنان حضور دارد و تا چند روز آینده برای ادامه اردوها به تهران برمی گردد. امکان تدارک بازی های دوستانه برای تیم بانوان فراهم نشد و این تیم اردوهای خود را در تهران پیگیری خواهد کرد. در مجموع هر دو تیم ما به خوبی در حال آماده سازی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 هستند.

دبیر فدراسیون کبدی تصریح کرد: تیم هند قدرتمندترین و پر افتخارترین تیم جهان است و بالغ بر 8 هزار باشگاه کبدی در این کشور وجود دارد. کبدی، ورزش ملی هند محسوب می شود و سخت است کبدی ایران را با هند مقایسه کنیم. هند یک لیگ تمام حرفه ای دارد و رسیدن به جایگاه این کشور، فاکتورهای زیادی را می طلبد.

فرهمندمهر خاطرنشان کرد: البته ورزشکاران کبدی ایران توان تکنیکی، تاکتیکی و فیزیکی بسیاری برای رقابت با هند را دارند اما باید از لحاظ روان، این ورزشکاران را بیشتر آماده کرد.

604

کد خبر: 952871

وب گردی

وب گردی