پوران درخشنده: پیگیر ساخت  «پسرها  گریه نمی کنند» هستم

کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند»، گفت: پیگیر ساخت فیلم «پسرها گریه نمی کنند» هستم و می خواهم مجوز ساخت آن را هر طور شده دریافت کنم.

پوران درخشنده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در مورد ساخت فیلم «پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: قبل از اینکه فیلم «هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند» را بسازم، قصد داشتم «پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم اما موفق به دریافت مجوز برای ساخت این فیلم نشده ام.

وی افزود: پیگیر این هستم تا مجوز «پسرها گریه نمی‌کنند» را دریافت کنم و هرچه زودتر برای ساخت آن تدارک لازم را فراهم کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» ادامه داد: فیلمنامه این پروژه را پس از تحقیقات بسیار زیاد میدانی، کارشناسی و کتابخانه‌ای نوشتم و سال گذشته به وزارت ارشاد تحویل دادم اما هنوز پروانه ساخت را نتوانسته ام بگیرم.

درخشنده اظهار داشت: رسانه ای ها باید در مورد اینکه چرا برای ساخت این فیلم مجوزمان را صادر نکردند صحبت کنند و پیگیر هستم تا به زودی ساخت «پسرها گریه نمی‌کنند» را شروع کنم.

کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند!» پیش از این در تدارک ساخت فیلمی با مضمون تعرض به پسرها بوده است اما موفق به دریافت مجوز نشد، که تعرض یک ناظم مدرسه به چند دانش آموز پسر بهانه ای شد تا به سراغ این کارگردان سرشناس برویم.

تعرض به دانش‌آموزان یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران توسط یکی از نیروها که با انتشار اقرار معلم و اعتراض و شکایت خانواده‌ها همراه بود، واکنش‌های متعددی از سوی والدین و عموم مردم به همراه داشت؛ هرچند خانواده‌ها پرونده شکایت خود را در مراجع قضایی باز کردند.

501

کد خبر: 952919

وب گردی

وب گردی