حجم بازسازی‌ها در مناطق زلزله زده بسیار گسترده است

استاندار کرمانشاه با بیان این که حجم بازسازی‌ها در مناطق زلزله زده بسیار گسترده است، گفت: این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: مجموعه فنی و حرفه‌ای نباید تنها به آموزش یک حرفه به جوانان جویای کار محدود باشد و ضرورت دارد در کنار آن آموزش‌های لازم به کارآموزان برای بازاریابی تولیدات و خدمات نیز ارایه شود.

وی در ادامه افزود: حجم بازسازی‌ها در مناطق زلزله زده بسیار گسترده است و این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای است.

بازوند با تاکید بر ایجاد اشتغال در استان تصریح کرد: مجموعه فنی و حرفه‌ای لیست افرادی که در زمینه کار‌های عمرانی و ساختمانی آموزش دیده اند را به بنیاد مسکن معرفی نماید تا در مشاغل مورد نیاز به کار گرفته شوند.

استاندار کرمانشاه همچنین به اشتغال روستایی نیز اشاره کرد و افزود: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری فرصت و امکان بسیار مناسبی است که دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی در این حوزه‌ها فراهم کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: باید دقت شود این تسهیلات در یک مسیر صحیح به کار گرفته شوند؛ برای موفقیت در این زمینه نیازمند نظارت و بازرسی مستمر از روند طرح‌ها و پروژه‌ها در روستا‌ها هستیم تا شاهد بیشترین بهره وری در این حوزه باشیم.

901/900

کد خبر: 952977

وب گردی

وب گردی