آخرین وضعیت بازداشتی هایی شهرداری و شورای شهر مرودشت

فرماندار مرودشت گفت: براساس قانون قرار نظارت قضایی متهمان شورا و شهرداری مرودشت به انفصال یکساله از خدمات دولتی و تعلیق از مسئولیت کنونی خود، محکوم شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، ‌رهام پیکیری با تصریح اینکه این یک قرار قانونی بوده و هنوز حکم قطعی از سوی مراجع قضایی صادر نشده است، گفت: به دنبال وقوع ارتشا و رشوه‌خواری توسط چندنفر از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت و بازداشت این افراد، متهمان به انفصال از خدمات دولتی و تعلیق محکوم شده‌اند.

او گفت: 5 نفر از این افراد از اعضای شورای پنجم و یک نفر از اعضای شورای چهارم شهر مرودشت به همراه شهردار و راننده‌ی شهردار مرودشت، در جریان این پرونده درگیر بوده‌اند.

پیکری اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) حدود هشت ماه پیش با همکاری و هماهنگی شورای تامین این شهرستان و دفتر امور شهری استانداری فارس در این خصوص تذکر داده بودند.

وی افزود: اما با عدم تمکین متهمان، موضوع به مقامات امنیتی استان اعلام و پس از وصول گزارش و اثبات جرم، هشت متهم روز گذشته 8 خرداد دستگیر و بازداشت شدند.

فرماندار مرودشت با بیان اینکه هم‌اینک شهرداری این شهر با سرپرست اداره می‌شود و خدمات عمرانی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان در هیئت حل اختلاف استانداری فارس در حال پیگیری است.

منبع: ایسنا

901/900

کد خبر: 952980

وب گردی

وب گردی