بررسی حادثه مدرسه غرب تهران  توسط کارگروه ویژه

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست گذاری سازمان  مدارس غیر دولتی برای تخلفات احتمالی در مدارس    براساس شورای سیاست گذاری ، برنامه  ریزی و نظارت مرکزی مدارس آموزش و پرورش تصمیماتی گرفته می شود.

محمد روز بهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به مشکل پیش آمده در مدرسه غرب تهران گفت: شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی خصوصی زیر مجموعه سازمان های غیردولتی هستند.

وی افزود: سیاستگذاری سازمان مدارس غیر دولتی برای تخلفات احتمالی در مدارس بر اساس تصمیمات شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس آموزش و پرورش اتخاذ می شود.

مدیر روابط عمومی مدارس غیر دولتی در ادامه گفت: در مناطق و استان ها چنین شورایی وجود دارد و شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت منطقه و استان،در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلافی در مدارس غیر دولتی از طریق این شوراها و براساس مشکلات پیش آمده تصمیم می گیرند.

روزبهانی افزود: در حال حاضر برای اتفاقی که در مدرسه غرب تهران افتاده است کارگروهی تشکیل شده و بازرسان ویژه ای را مستقر کرده ایم و مدیر لغو ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: کارگروه ویژه ما در حال بررسی موضوع است و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شده است اما دانش آموزان از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیستند و در حال روانکاوی و مشاوره به سر می برند.


خبرنگار:حسین طالبی
706

کد خبر: 952988

وب گردی

وب گردی