معیارهایی که استاندار آینده کرمان باید داشته باشد

امام جمعه کرمان ضمن تقدیر از خدمات استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد: دولت فردی را برای استانداری کرمان انتخاب کند که توسعه کرمان را مورد توجه ویژه قرار دهند و ادامه دهنده اقدامات توسعه ای باشد.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: دشمنان تصور می کردند با رحلت امام اهداف عالیه ایشان پایان می یابد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سقوط می کند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) با درایت و هوشیاری انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی و تثبیت رساندند، افزود: امروز شاهدیم که ملت ایران هم با وجود فشارهای دشمنان مدافع انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: حضور عالمی وارسته همچون مقام معظم رهبری خلاء نبود امام راحل (ره) که شوکی بزرگ برای ملت ایران بود را پر کرد و ایشان به خوبی ادامه دهنده راه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان از طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: شاهد هستیم که توطئه ها و دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری با درایت رهبری و حمایت مردم خنثی می شود.

وی از جریان های آشوبگری که به قصد نابودی نظام شکل گرفتند نام برد و گفت: این توطئه ها و فتنه های دشمنان هم با هوشیاری رهبری با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر لزوم فرمانبرداری از فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد: مطالبه جدی ما در زمینه برجام و معاهدات بین المللی از مسئولان این است که فرمایشات ایشان را مدنظر قرار داده و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه رمضان اظهار کرد: باید با روزه خواری برخورد شود و مسئولان امر باید در زمینه جدی تر عمل کنند.

امام جمعه کرمان در پایان ضمن تقدیر از خدمات استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد: دولت فردی را برای استانداری کرمان انتخاب کند که توسعه کرمان را مورد توجه ویژه قرار دهند و ادامه دهنده اقدامات توسعه ای باشد.

کد خبر: 953284

وب گردی

وب گردی