رییس مرکز دانش آموزان انگلیس:  آموزش مسائل جنسی منجر به آسیب اجتماعی می شود

مدیر مرکز دانش آموزان انگلیس گفت: چه زمانی می خواهیم از خواب بیدار شده و این حقیقت را قبول کنیم که آموزش مسائل جنسی نه تنها موجب جلوگیری از آسیب دختران جوان نیست بلکه یکی از علل آن است.

به گزارش ایسکانیوز، در فرهنگ غرب اصل زندگی بر اساس نظریه زیگموند فروید که همان کامجویی و لذت طلبی است قرار گرفته است و بر همین اساس است که آموزش آن را بر خود واجب دانسته و سعی دارند آن را به سایر کشورهای دیگر صادر کنند به فساد کشاندن نسل و نابودی آینده بشریت برای آنان از کمترین اهمیت برخوردار است.

جیل کربی -مدیر مرکز POLICY STUDENTS (پلیس دانش آموزان ) نتیجه تحقیقات این مرکز را در مقاله ای با عنوان "چه زمانی می خواهیم از خواب بیدار شده و این حقیقت را قبول کنیم که آموزش مسائل جنسی نه تنها موجب جلوگیری از آسیب دختران جوان نیست بلکه یکی از علل آن است" به تحلیل پیامد های بعد از آموزش های جنسی نادرست می پردازد.

جیل کربی بیان می کند: هر چه بیشتر با نوجوانان درباره روابط جنسی گفت و گو شود و در مورد آن توضیح داده شود آنها به این مسئله توجه و تمایل بیشتری خواهند داشت و این موضوع درصد ایجاد آسیب های آجتماعی در این حوزه را بالا خواهد برد.

به اعتقاد این محقق در طول سال های متمادی دولت های غربی این چنین تبلیغ می کردند که اگر در مورد مسائل جنسی به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود ممکن است باعث کاهش خطرات این موضوع شود اما واقعیت این است که تحقیقات بسیاری از روانشناسان و رفتار شناسان خلاف این موضوع را تایید می کنند.

وی می گوید: نتیجه تحقیقات بسیاری که در این موضوع توسط متخصصان انجام شده نشان می دهد که آموزش جنسی به کودکان رابطه مستقیمی با افزایش آسیب پذیری جنسی آن ها دارد.

منبع: : -Daily Mail -Associated Newspapers

ترجمه: اکرم جدیدی

705

کد خبر: 953336

وب گردی

وب گردی