مرادی: هیچ بدهی به نهادها یا موسسات نداریم/ می‌خواهیم در جاکارتا دست به کار بزرگی بزنیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری در نشست شورای مدیران عنوان کرد این فدراسیون موفق به پرداخت بدهی‌ها شده و اکنون مشکلی در این زمینه ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، جلسه شورای مدیران فدراسیون وزنه برداری متشکل از روسای کمیته های مختلف، با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که تمامی مدیران کمیته ها و واحدهای فدراسیون شرکت داشتند، ابتدا گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال 96 اعلام شد که به تفکیک، مورد بررسی قرار گرفت. در بخش دیگر این جلسه، برنامه های سال جاری هر یک از بخش ها و روند کاری در 3 ماهه ابتدایی سال ارزیابی شد.

در جریان برگزاری این جلسه، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اعلام تسویه کامل بدهی های گذشته این مجموعه، اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان با انگیزه بالا خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند و امسال سعی داریم در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم. تیم جوانان و بزرگسالان نیز با آمادگی بالا در رقابتهای جهانی شرکت خواهند تا مجدداً قهرمانی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: این خبر خوب را نیز می دهم که سال جدید را بدون بدهکاری به ارگان یا نهادی شروع کردیم و تمام دیون را پرداخته ایم. این اتفاق نیز در سایه همکاری بخش های مختلف فدراسیون و همدلی تمامی اعضا به وجود آمده که با وجود مشکلات موجود در کشور، به این نقطه قابل قبول مالی رسیده ایم که بی تردید، در آینده نه چندان دور با تحولات مثبت تری نیز مواجه خواهیم شد.

علی مرادی در این راستا، از زحمات مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تقدیر کرد که همواره حامی این ورزش قهرمانی و المپیکی بوده اند.

602

کد خبر: 953345

وب گردی

وب گردی