ترکاشوند: ملی‌پوشان به خودشان آمدند/ تا کِی می‌توانیم از معروف و موسوی استفاده کنیم؟

ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: بعد از شکست باور نکردنی هفته گذشته مقابل ژاپن که همه را شوکه کرد، بازیکنان ما به خودشان آمدند و توانستند توانایی های واقعی شان را در دیدار با آرژانتین به نمایش بگذارند.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و زیبایی را از والیبالیست های ایران شاهد بودیم. باید به این نکته توجه کنیم که بعد از شکست باور نکردنی هفته گذشته مقابل ژاپن که همه را شوکه کرد، بازیکنان ما به خودشان آمدند و توانستند توانایی های واقعی شان را در دیدار با آرژانتین به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: در این بازی روز خوب بازیکنان ما به خصوص دریافت کننده ها بود و تاکتیک تیم حریف که استفاده از سرویس های سریع و ریسکی بود، جواب نداد. آرژانتین بسیار پر اشتباه ظاهر شد و نتوانست تفکرات خود را به درستی در زمین پیاده کند.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران درباره بازی بامداد فردا (یکشنبه) مقابل ایتالیا تصریح کرد: ایتالیا از قدرتمندترین تیم های این دوره لیگ ملت های والیبال است و شکست این تیم مقابل کانادا بسیار عجیب بود. به هر حال لیگ ملت ها دچار نوسانات بسیاری است و هیچ تیمی قدرت مطلق به شمار نمی رود.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: شاگردان ایگور کولاکوویچ می توانند با یک بازی کم خطا و با دقت بالا ایتالیا را شکست دهند. خوشبختانه بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند و می توانند عملکرد خوب خود را در رقابت ها ادامه دهند.

وی در پایان گفت: جوانگرایی در تیم های ملی والیبال باید زودتر صورت می گرفت. باید به جوانان فرصت بیشتری برای حضور در بازی های حساس و مهم را داد تا در آینده و مخصوصا در المپیک 2020 توکیو شاهد نتیجه گرفتن تیم ملی باشیم. تا چه زمانی می توانیم از امثال سعید معروف و سید محمد موسوی در تیم ملی استفاده کنیم. بهتر است این پوست اندازی در لیگ جهانی والیبال صورت بگیرد تا در آینده منجر به پیشرفت و نتیجه گیری در والیبال شود.

602

کد خبر: 953347

وب گردی

وب گردی