کتاب «همکاری با مسلمانان» به هند رسید

کتاب «همکاری با مسلمانان –-  فراتر از حجاب و طلاق»  تالیف فرح نقوی با تاکید بر اقلیت مسلمانان هند در دهلی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب همکاری با مسلمانان – فراتر از حجاب و طلاق سه گانه با عنوان اصلی Working with Muslims- Beyond of Burqa and Triple Talaq تالیف فرح نقوی توسط انتشارات سدبهاونا تراست در دهلی منتشر شد.

فرح نقوی فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا، فعال و نویسنده است. کار وی حدودا از سه دهه اخیر روی مناطق روستایی، فضای عمومی سیاست و رهایی از خشونت در هند به ویژه اقلیت‌های این کشور متمرکز بوده است.

مولف در این اثر پیشرو (همکاری با مسلمانان) وضعیت مسلمانان را در 8 ایالت بزرگ هند چون آندراپرادش، بیهار، دهلی، کرناتکا، کرالا، مهاراشترا، اتار پرادش و بنگال غربی و همچنین سازمان‌های غیر دولتی و کار و توسعه آنها را در بزرگترین دموکراسی جهان مورد بررسی قرار داده است.

نقوی در این اثر سوالات ساده‌ای چون چه کسانی با مسلمانان همکاری می‌کنند؟ در کدام مسائل؟ چگونه این کار پیش می‌رود و موارد پیچیده‌تر را با تجزیه و تحلیل، ارزیابی کرده است و در این کتاب داستان زنان و مردان مسلمان عادی هند را که آمیخته‌ای از ترس، اضطراب و امید را بازگو کرده است.

سرفصل‌های این اثر شامل: یادداشت نویسنده، همکاری با مسلمانان، مقدمه، نقشه برداری زمین، مسئله مسلمانان در نهادهای غیر انتفاعی، عدم توسعه‌ها، قضیه هویت، 30 داستان از سراسر هندوستان، ملاک‌های گزینش سازمان‌های غیر دولتی، سوالنامه سازمان‌های غیر انتفاعی است.

کتاب «همکاری با مسلمانان – فراتر از حجاب و طلاق» تالیف فرح نقوی در 416 صفحه توسط انتشارات سدبهاونا تراست در دهلی منتشر شد.

502

کد خبر: 953370

وب گردی

وب گردی