آخرین تلاش‌های مسلمان برای ماندن در پرسپولیس

تنها کسی که هواداران و فوتبالی ها فکر می کردند اولین جدایی پرسپولیس باشد، هافبک مغضوب سرمربی بود!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روزهایی که محسن مسلمان اسیر حاشیه بود و فوتبال را بی انگیزه تر از قبل دنبال می کرد، با حضور برانکو در راس کادر فنی پرسپولیس دوباره احیا شده و بعد از 2 فصل به برترین پاسور لیگ تبدیل شد اما این روزهای شیرین خیلی زود به پایان رسید و یک صاعقه و یک اتفاق عجیب، مسلمان و برانکو را از هم دور کرد! اختلافی که هنوز هم کسی از چرای آن اتفاق خبر ندارد و حرف های ضد و نقیضی در مورد علت اختلاف برانکو و مسلمان مطرح می شود ولی تا به امروز هیچکدام تایید نشده است.

اختلاف مسلمان و برانکو هر چه هست مسوولان پرسپولیس این موضوع را می دانند و به روی خود نمی آورند. مسلمان بیش از چند ماه سکوت کرد و سعی کرد از حاشیه دور بماند اما بالاخره صبر او لبریز شد؛ او با حضور در قاب عکاسان بعد از صعود دراماتیک سرخپوشان در آسیا خبرساز شد و به اختلافش با برانکو دامن زد تا حدی که در لیست خروج پروفسور قرار گرفت.

موضوع برانکو و محسن مسلمان کمی مشکوک است و کسی هم دلیل این موضوع را نمی داند اما آنچه واضح است موضوع فنی نبود، چرا که نفراتی در ترکیب پرسپولیس بازی می کردند که بار فنی بیشتری نسبت به آقای پاس گل لیگ برتر فوتبال نداشتند. به هر حال برانکو بارها اعلام کرده اخلاق برایش از فنی بودن بازیکن مهم تر است.

شاید تنها کسی که هواداران و فوتبالی ها فکر می کردند اولین جدایی پرسپولیس باشد مسلمان بود اما او هنوز پای تیمش ایستاده و قصد دارد با پرسپولیس تمدید کند. از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مسلمان در تماس های تلفنی با مسوولان باشگاه از آنها خواسته واسطه شوند تا برانکو با حضورش در پرسپولیس حتی روی نیمکت رضایت دهد مهندس خودش را دوباره به پروفسور ثابت کند.

هافبک شماره 77 پرسپولیس در آخرین اقدامش برای ماندن در این تیم، پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و با «تگ» کردن برانکو ایونکوویچ و پیج رسمی باشگاه پرسپولیس و 6 قلب قرمز زیر این پست علاقه اش به این تیم و حضور در جمع سرخپوشان را علنی اعلام کرد. اگر این دلبری مسلمان برای برانکو جواب دهد و سرمربی قبول کند این بازیکن در پرسپولیس بماند کمتر هواداری چشم انتظار پاسخ دادگاه CAS برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات می ماند.

601

کد خبر: 953372

وب گردی

وب گردی