کارخانه: ولاسکو را در آرژانتین بردن، مزه دیگری دارد/ جا برای بهتر شدن داریم

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: خولیو ولاسکو و آرژانتین را در خاک خودشان شکست دادن، مزه دیگری دارد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: خولیو ولاسکو و آرژانتین را در خاک خودشان شکست دادن، مزه دیگری دارد. بچه های ما نسبت به بازی های گذشته با انگیزه تر و با اشتهاتر ظاهر شدند. همین انگیزه و اشتها کمک کرد در پایان به پیروزی برسیم. بچه های ما با تمام وجود قصد داشتند خودشان را ثابت کنند. در سال های اخیر اینگونه القا شده بود که تمام موفقیت های والیبال ایران مدیون ولاسکو است اما بازیکنان ایران می خواستند ثابت کنند آنها نیز در این موفقیت ها سهیم بوده اند.

وی افزود: از تیمی مثل آرژانتین با مربی بزرگی مثل ولاسکو، خطاهای فردی و تیمی زیباد بعید بود. این کشور نسبت به ما قدمت بیشتری در والیبال دارد اما بازیکنانش بسیار پر اشتباه ظاهر شدند و همین خطاها کمک کرد به پیروزی برسیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بعد از گذشت 4 بازی همچنان معتقدم تیم ما هنوز از تمام ظرفیت هایش استفاده نکرده است. ایران رفته رفته بهتر می شود. سید محمد موسوی بالاخره موتورش روشن شده، امیر غفور بهتر بازی می کند و سعید معروف به پختگی رسیده و مثل یک کاپیتان مقتدر عمل می کند.

کارخانه با تمجید از مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی پور ادامه داد: اگر میلاد عبادی پور، «میلاد» همیشگی باشد یقه تیم های بزرگ دنیا را می گیریم. همچنین اعتقاد دارم اگر مجتبی میرزاجانپور از ابتدا در میدان بود، می توانستیم 3 - هیچ پیروز شویم. ما هنوز نفرات اصلی را در پست دریافت کننده قدرتی می چرخانیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع روند تیم بهتر شده اما نقطه ضعف بزرگی هم داریم؛ هنوز سروبس هایی که می زنیم تأثیرگذاری لازم را ندارد. با این وجود جا داریم 20، 30 درصد دیگر بهتر شویم. در بازی هایی با چنین سطح بالایی، هر بازیکن نباید بیش از دو خطا داشته باشد اما گاهی تعداد خطاهای بازیکنان ما بیشتر می شود.

604

کد خبر: 953376

وب گردی

وب گردی