قهرمانی تیم فوتسال ارتش با شکست استقلال در حضور کفاشیان

تیم فوتسال ارتش با شکست استقلال تهران در حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال، قهرمان مسابقات جام رمضان شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقات فوتسال جام رمضان به میزبانی ستاد فرماندهی کل ارتش، شامگاه چهارشنبه ۹ خرداد به ایستگاه اخر رسید.

در دیدار فینال، تیم فوتسال منتخب آجا به مقام قهرمانی دست یافت. تیم پیشکسوتان استقلال هم در جایگاه دوم قرار گرفت و نتوانست در برابر تیم قدرتمند ارتش، حرفی برای گفتن داشته باشد و بازی را با نتیجه ۷ - ۴ واگذار کرد. دیدار رده بندی هم بین دو تیم بانک حکمت ایرانیان و تیم پیشکسوتان ارتش بود که با پیروزی پیشکسوتان ارتش به پایان رسید.

تیم فوتسال بانک حکمت به عنوان تیم اخلاق این مسابقات انتخاب شد. گفتنی است در پایان مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها برگزار شد که به تیم های اول تا سوم مسابقات به همراه تیم اخلاق این دوره از مسابقات کاپ قهرمانی، حکم و مدال قهرمانی به همراه جوایز نقدی اهدا شد.

از نکات جالب توجه و ویژه حضور علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، امیر سرتیپ۲ جمشید فولادی، ریاست سازمان تربیت بدنی کل ارتش ج . ا.ا ، جناب مهدی مناجاتی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و همچنین تعدادی از فرماندهان و افسران عالی رتبه ستاد مشترک فرماندهی ارتش در این مراسم بود که جذابیت خاصی به این شب فراموش نشدنی بخشید و نکته اخر اینکه لوح یادبود و هدایای ویژه از طرف سازمان تربیت بدنی توسط امیر فولادی ریاست این سازمان به دکتر کفاشیان به رسم یادبود اهدا گردید.

604

کد خبر: 953390

وب گردی

وب گردی