نرم افزار قرآنی دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از نرم‌افزار قرآنی این دانشگاه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برپا شده است، بازدید و از نرم‌افزار قرآنی طراحی شده توسط دانشجویان این دانشگاه رونمایی کرد.

این اپلیکیشن قرآنی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد طراحی شده و قرار است در اختیار دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و در مراحل بعدی در بین تمام دانشجویان کشور و دیگر دانشگاه‌ها قرار گیرد.

گفتنی است در این بازید دکتر رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام رستمی مدیر کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند.

اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت واحدهای دانشگاهی استان تهران و همکاری مستقیم واحدهای تهران مرکز، شهریار و شهر قدس به منظور عرضه دستاوردهای هنری و پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان این دانشگاه در بخش بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با برپایی غرفه‌ای، حضور فعال دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه که با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف شده است با برنامه‌های متنوع فرهنگی، پژوهشی و هنری حضور فعال داشته است.

نمایش تعداد 15 تابلو به عنوان آثار هنری برتر دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مختلف هنری از جمله؛ خوشنویسی، تذهیب، نگارگری، معرق، مشبک؛ عرضه آثار برتر علوم قرآنی که توسط استادان برجسته این دانشگاه نگاشته شده، همچنین در معرض نمایش قرار دادن بیش از 50 عنوان پایان‌نامه برتر علوم قرآنی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری،از جمله فعالیت‌های علمی و فرهنگی غرفه دانشگاه آزاد اسلامی است.

202

کد خبر: 953392

وب گردی

وب گردی