فرار برانکو، نقشه ی لیدر فراری!

سرمربی پرسپولیس در اولین شکست، هدف شعارهای هوادارانی خواهد بود که افراد حاشیه ساز قصد سوء استفاده از آن ها را دارند. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، اختلاف مسلمان و برانکو به در حدی بالا گرفته که پروفسور با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و اصرار زیاد مسوولان برای ماندن این بازیکن در پرسپولیس مخالفت می کند. هنوز کسی نمی داند دلیل این اختلاف چیست اما آنطور که مشخص است و پیشکسوتان پرسپولیس می گویند موضوع فنی نیست.

محسن مسلمان تمام سعیش را برای ماندن در جمع پرسپولیسی ها حتی به قیمت نیمکت نشینی کرد، اما گویا مرغ پروفسور یک پا دارد! برانکو در آخرین اظهاراتش هم با صراحت اعلام کرده مسلمان را نمی خواهد و از تمام زحمت این بازیکن تشکر کرده است. این یعنی پیامک های معذرت خواهی و پست اینستاگرامی مسلمان هم افاقه نکرد.

این می تواند اولین جرقه و بهترین موقعیت برای حاشیه سازان باشد. این روزها با وجود فضای مجازی می شود به راحتی برای تیم های حریف حاشیه ساخت، البته برخی حواشی از خود باشگاه ها نشات می گیرد، از ساختن گروه هایی برای شورش تا هشتگ های حاشیه ساز که تنها به منظور تخریب تیم ها و به قدرت رسیدن برخی سودجوریانه برنامه ریزی و ساخته می شود.

از اطراف باشگاه پرسپولیس نیز خبر می رسد برخی افراد که خود را لیدر پرسپولیس در فضای مجازی معرفی کرده اند با تشکیل گروه هایی قصد دارند با حاشیه سازی و تنش در استادیوم ها باعث افت این تیم برای فصل جدید باشند. این گروه قصد دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و اختلاف مسلمان و برانکو را هدف قرار داده اند. سرمربی پرسپولیس در اولین شکست هدف شعارهای هوادارانی خواهد بود که افراد حاشیه ساز با برانگیختگی احساسات این هواداران قصد سو استفاده از آن ها را دارند.

از گوشه و کنار خبر می رسد که سرپرست این افراد لیدر فراری باشگاه پرسپولیس است؛ او قصد دارد با تنش و بی نظمی بر روی سکوها و شعارهای نامتعارف اول جو ورزشگاه و سپس برانکو را ناراحت کرده و این می تواند سرآغاز حاشیه های بزرگ تر باشد. بارها دیده شده برانکو از تشویق بازیکنان مغضوبش دلخور شده و معتقد است بازیکنی که در زمین تلاش می کند شایسته تشویق است نه نیمکت نشین ها! اگر رفتارها در ورزشگاه تکرار شود احتمال جدایی برانکو قوت خواهد گرفت.

هدف اصلی این فرد خراب کردن کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، است و می خواهد با برهم زدن سکوها هواداران را روبه روی برانکو قرار دهد تا عملکرد این مجموعه را زیر سوال ببرد و از این طریق ضربه ای محکم به باشگاه پرسپولیس وارد کند.

حالا طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی به 2دسته تبدیل شده اند که این اصلی ترین هدف حاشیه سازان است؛ پیشکسوتان پرسپولیس بر این باورند که هواداران پرشمار این تیم باید کمی هوشمندانه تر عمل کنند تا از حواشی تیم خود برای فصل جدید جلوگیری کنند؛ آن ها باید با تمام قوا پشت تیمشان باشند و گول افراد سودجو را نخورند.

601

کد خبر: 953398

وب گردی

وب گردی