تأسیسات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران تعمیرات اساسی شد

واحد مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در یک ماه گذشته چندین پروژه را در دستور کار تعمیرات اساسی قرار داده بود که هر کدام را به صورت جداگانه با موفقیت به مرحله اجرا در آورد .

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی منطقه تهران، مهدی کریمیان مقدم ، رئیس واحد مکانیک از تعمیر اساسی تراپ رسید چالوس خبر داد و گفت: تعمیر اساسی چک ولو 10 اینچ با کلاس 150 و بال ولو 8 اینچ 1500 خروجی پمپ شماره 3 ری – ساری و ارسال 23 عدد پیگ و لوله پاک کن نیز اخیراً انجام شده است.

او همچنین افزود: هم اینک ساخت مکانیکال سیل بوستر پمپ ری – کن نیز در دست اقدام است.

کریمیان مقدم تعویض روغن و شستشوی محفظه الکتروموتور مخزن زیرزمینی، روانکاری ولو دستی انشعابی مسیر بنزین سوپر ، رفع نشتی مواد از ولو هدر بنزین و گریسکاری ، رفع نشتی از ولو بنزین یورو ، باز و بسته نمودن کوپلینگ ها ، رفع نشتی ها ، رفع اشکالات از پمپ ها ، ولوها ، لاین ها ، جابه جائی پمپ بوسترها ، تعویض اتصالات، لوله کشی ( درین تراپ به مخزن زیرزمینی )، نصب گیربکس، تراپ، بازدید از مسیر درین پمپ ها و باز نمودن گرفتگی ها را از جمله مواردی ذکر کرد که دست اندرکاران واحد مکانیک در تأسیسات و تلمبه خانه ها اجرائی نموده اند.

او در پایان به نصب گیربکس فنس ولو ورودی پس از تعمیرات اساسی و تعویض برخی قطعات در تأسیسات مغانک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون طرح های اجرائی فوق الذکر آماده بهره برداری است.

402

کد خبر: 953452

وب گردی

وب گردی