توقف چهار ساعته پروازهای فرودگاه امام در روز ۱۴ خرداد به مسافران اطلاع‌رسانی شد‌

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) پروازهای ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز ۱۴ خرداد این فرودگاه، در اطلاعیه هوانوردی به ساعات دیگر موکول و به مسافران اطلاع‌رسانی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی رستمی با اشاره به توقف چهار ساعته پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) در روز 14 خردادماه اظهارداشت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام راحل، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از ساعت 16 تا 20 در روز 14 خرداد‌ماه، هیچ پروازی‌ انجام نمی‌شود.

او ادامه داد: این موضوع در قالب نوتم (اطلاعیه هوانوردی) از روزهای گذشته به اطلاع همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی رسانده شده است.

رستمی بیان کرد: در این فاصله 4 ساعته 13 پرواز خروجی و 19 پرواز ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) داشتیم که تعدادی از این پروازها به قبل از ساعت 16 و تعدادی از آنها به بعد از ساعت 20 موکول شده است.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: این تغییر برنامه پروازی از روزهای قبل توسط شرکت‌های هواپیمایی به مسافران از طریق شماره تلفنی که هنگام ثبت‌نام ارائه شده است، اطلاع‌رسانی شده است.

او افزود: برنامه‌های پروازی که در این ساعت لغو و به ساعات دیگر موکول شد شامل مسیرهای بغداد، استانبول، مسقط، نجف، دوبی و ایروان است.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف شده‌اند طبق نوتم هوانوردی برنامه‌های پروازی خود را به اطلاع مسافران برسانند.

مسافران فرودگاه امام روز ۱۴ خرداد از مسیر تهران-ساوه تردد کنند

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین طی اعلام پلیس راه به فرودگاه امام خمینی (ره)، از ساعت 12 روز 14 خرداد تا ساعت 22 خودروهایی که قصد سفر به فرودگاه امام خمینی (ره) دارند باید از اتوبان تهران-ساوه تردد کنند.

او اظهارداشت: شماره تلفن 096330 (اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی‌)‌ آماده پاسخگویی به مسافران درباره این تغییرات پروازی است.

رستمی ادامه داد: این وقفه پروازی در روز 14 خرداد هرسال در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رحلت امام خمینی (ره) وجود دارد.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه در این‌باره جلسات و هماهنگی‌ها با نهادهای مرتبط و شورای عالی امنیت ملی انجام شد، گفت: به هر حال ممکن است هواپیمایی شرایط خاص یا ویژه یا غیره داشته باشد که در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم ارتحال تلاش کردیم برنامه‌های پروازی تا اندازه‌ای تغییر کند.

منبع: تسنیم

401

کد خبر: 953453

وب گردی

وب گردی