کاظمی: چرا بازیکنی که پول نمی گیرد باید مدارکش را جعل کند؟!/ به رای کمیته انضباطی احترام می گذاریم

مدیر اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت: به نظر می آید کمیته اخلاق ادعای باشگاه خونه به خونه را رد کرده و کمیته انضباطی نیز پیگیر این کار است.

محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شکایت باشگاه خونه به خونه بابل و رای صادر شده در این مورد عنوان کرد: شنیده ام رای از سوی کمیته انضباطی صادر شده اما هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. من فکر می کنم این رای به نفع ما صادر شده است چرا که از باشگاه ما کسی را دعوت نکرده اند و نخواسته اند در مورد اتهامی که به باشگاه نساجی وارد است توضیحاتی ارائه کنیم.

وی ادامه داد:بر اساس شنیده هایمان کمیته اخلاق ادعای باشگاه خونه به خونه را رد کرده و کمیته انضباطی نیز پیگیر این کار است. از دید تیم بابلی بازیکن ما با مدارک جعلی به میدان رفته است! چطور می شود بازیکنی با کارت ملی هوشمند، شناسنامه پاسپورتی و گذرنامه همه مدارکش جعلی باشد؟! از طرفی دیگر بازیکنی که هیچ پولی از باشگاه نساجی در تیم های پایه دریافت نمی کند چرا باید مبلغی هنگفت را برای شاخت مدارک جعلی خرج کند؟! حتی اگر همه این صحبت ها و ادعاهای خونه به خونه صحت داشته باشد ما با مدرک ثابت خواهیم کرد که باشگاه نساجی خلافی انجام نداده است.

مدیر اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت: از رای صادره هنوز جز مسوولان فدراسیون کسی باخبر نیست اما جالب است هواداران تیم بابلی می گویند رای به نفع آن هاست! آن ها قصد دارند با فرافکنی و ایجاد شایعه شرایط را متشنج کنند. اگر رای به نفع تیم بابلی است چرا در مراسم قرعه کشی لیگ برتر نام نساجی در گوی ها قرار داشت؟! مسوولان برگزاری قرعه کشی که از نتیجه رای باخبر بودند می توانستند به جای اسم نساجی از عنوان تیم دوم صعود کنند استفاده کنند اما نام نساجی را نوشتند.

وی در خاتمه عنوان کرد: باشگاه نساجی مازندران به رای صادره از سوی کمیته انضباطی احترام خواهیم گذاشت حتی اگر این رای به ضرر تیم ما باشد که در این صورت ما هم مدارک خود را ارائه خواهیم داد و از حق مان دفاع خواهیم کرد.

601

کد خبر: 953461

وب گردی

وب گردی