مشکل رانندگان با افزایش 20 درصدی کرایه حل نخواهد شد

نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج گفت: مشکل رانندگان تنها با افزایش 20 درصدی کرایه حل نخواهد شد چون مطالبات رانندگان فراتر از این است.

به گزارش ایسکانیوز، حامد رنجبر در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: اعتراض رانندگان اثرات منفی بر وضعیت اقتصادی کشور داشته اما تاکنون دولت اهتمام و تلاش جدی برای حل این مشکل نداشته است.

وی افزود: متاسفانه مابین انجمن‌ها و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی، کانون صنفی رانندگان و دولت هم‌افزایی برای حل این مشکل شکل نگرفته و استمرار این اعتراض‌ها موضوع را پیچیده‌تر کرده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به این‌که بی‌توجهی دولت و دستگاه‌های دولتی می‌تواند این موضوع را دردناک‌تر کند، عنوان کرد: برخی از کالاهای تولید شده فسادپذیر هستند و عدم جابجایی آنها خسارت زیادی را برای تولیدکنندگان به بار خواهد آورد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد دولت در این زمینه، تصریح کرد: دولت باید جلسات هم‌اندیشی در این زمینه برگزار می‌کرد و یا کمیته ویژه‌ای را برای این کار تشکیل می‌داد تا موضوع را سرانجام مطلوبی برساند.

رنجبر گفت: این مسئله به آستانه دردناکی رسیده است و هر روز تولیدکنندگان این موضوع را به ما انعکاس می‌دهند که انتظار داریم وزارت راه و خود رئیس جمهور در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی ذکر کرد: این مشکل تنها با افزایش 20 درصدی کرایه حل نخواهد شد چون مطالبات رانندگان فراتر از این است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج ادامه داد: از دولت می‌خواهیم که نگاه عمیق‌تر و جدی‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد و نگذارد مسئله به شکلی پیش برود که فضا و بستر سوءاستفاده برای معاندان نظام شکل بگیرد.

وی در ادامه از عملکرد اتاق بازرگانی ایران هم در این زمینه انتقاد کرد و گفت: اتاق ایران هم آن‌گونه که می بایست عمل نکرده و در این زمینه به صورت جدی ورود نکرده است.

رنجبر خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا دغدغه‌های صنفی رانندگان حل شود و شاهد توسعه این اعتراض‌ها برای صنوف دیگر نباشیم.

901/900

کد خبر: 953518

وب گردی

وب گردی