اعلام محدودیت های ترافیکی شب های قدر در مشهد

محدودیت های ترافیکی شب های قدر در مشهد اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا حاجی زاده گفت: محدودیت توقف وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت 16شب های احیاء ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم از میدان شهدا به طرف خیابان شیرازی تا حرم مطهر و روگذر شیرازی ، خیابان امام رضا(ع) حدفاصل تقاطع دانش، میدان بیت المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیر گذر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر طول خیابان شهید اندرزگو، از میدان بیت المقدس تا تقاطع خیابان خسروی، خیابان شهید رجائی از تقاطع خیابان خسروی تا تقاطع شهدا، خیابان آیت اله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت 2در هر دو مسیر اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این مسیرها، از ساعت 20شب های احیاء تا پایان مراسم نیز ازتردد تمام وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت ها به سمت حرم جلوگیری به عمل می آید. همچنین در صورت حضور عزاداران در معابر و نبود امکان برای عبور خودرو ، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان گفت: شهروندان در شب های قدر سعی کنند بیشتر از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو را در خیابان های خارج از مسیر بدون ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کنند.

کد خبر: 953524

وب گردی

وب گردی