مریم سعادت: درباره نقش فروشی در سینما نظر نمی دهم

بازیگر فیلم سینمایی «پدر آن دیگری»، گفت: درباره نقش فروشی نظر می دهم نه اینکه می ترسم بلکه واقعا نمی دانم این ماجرا درسینما وجود دارد.

مریم سعادت در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در خصوص نقش فروشی در سینما گفت: نه اطلاعی دارم و نه نظر می دهم از سرترس نیست که نظر نمی دهم اما واقعا نمی دانم که آیا نقش فروشی در سینما وجود دارد.

وی با اشاره به کم کار بودنش در سینما، افزود: پیشنهادها در مجموع چنگی به دل نمی زند و دستمزدی هم که می گیریم خیلی کم است. قیمت همه چیز افزایش پیدا کرده به جز حق و حقوق بازیگران به نسبت سال های گذشته!

سعادت ادامه داد: پیشنهاد کار خیلی کم بوده و از پیشنهاد های معمولی هم که می شود مجبوریم یک فیلمی را انتخاب کنیم که به شخصیت مان نزدیک باشد. به همین خاطر است که نسبت به گذشته کم کارتر شده ام.

بازیگر فیلم سینما «ماهی‌ها عاشق می‌شوند‍»، اظهار داشت: راستش اعتقادی به رابطه ندارم وضعیت بد اقتصادی روی صدا و سیما هم تاثیر گذاشته از طرفی هم سازمان خرج هایی را انجام داده که احساس می کنم نباید این پول ها خرج می شد.

سعادت، گفت: از بازیگران خوش شانسی بودم که تا کنون مشکلی برای پرداختی پولم از سازمان نداشته ام.

وی با بیان اینکه برنامه های ماه رمضان را تماشا می کنم اما هیچ سریالی تا کنون جذبم نکرده است، افزود: هیچ اتفاقی در سریال ها رخ نمی دهد و به همین خاطر مخاطب کم تر می شود.

صداپیشه مجموعه خونه مادر بزرگه خاطرنشان کرد: درحال حاضر در انتظار اکران فیلم سینمایی «دشمن زن» به تهیه کنندگی حسین فرح بخش هستم و همچنین برای حضور در یک سریال که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود ایفای نقش می کنم.

501

کد خبر: 953530

وب گردی

وب گردی